Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

milosc1

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Berichten
25
Ik heb een AMD Athlon X2 Processor 4000+ met een videokaart van NVIDIA GeForce 6100.
Ik wil er Medal of honor Pacific Assault opzetten, maar hij loopt steeds vast en als ik alt+
ctrl+del doe en dan annuleren, dan gaat ie weer even verder maar dan loopt ie wee vast enzv..
Ik heb al geprobeerd de resolutie te veranderen maar dat helpt ook niets.
Toen vond ik in een forum iets over andere drivers downloaden en dan een andere installeren.

Ik wil dit doen maar weet niet of het nodig is (voor spelen) en of het geen schade aanbrengt aan mij computer. En als het installeren mislukt dat ik dan mijn oude videokaart weer terug kan halen.

GR Milosc1

P.S. Het forum met de uitleg.....http://forum.i3d.net/software/14132-probleem-installeren-nvidia-drivers.html (De uitleg van iemand genaamd BLUEZONE)
 
driver zou je opnieuw kunnen installeren ja.

dat mag geen probleem zijn

wel eerst oude verwijderen(softwarelist in configuratiescherm)
pc herstart
drivers installeren
pc herstart

btw verwacht geen wonderen van je 6100 en gamen

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

kies eerste vak:graphics driver
2e 6 series
3e je os
 
Laatst bewerkt:
...

Maar die neiwue die ik installeer dat is toch een betere dan de 6100?

En als hij het niet doet waar kan ik de oude dus er weer opzetten!
 
je kunt gewoon naar deze site gaan en dan selecteer je dan de 6100 en dan download je gewoon de nieuwste driver voor jou graka.
 
hij bedoelt volgens mij dat de nieuwe drivers dan voor een andere serie is .

ik zie het niet.hij verwoordt zich niet zo goed.

als ie nou gewoon de stappen doet zoals ik aangaf.

volgens mij denkt ie met nieuwe drivers dat zijn kaart ook anders wordt.

ff wachten op reactie van ts
 
Nee, jongens ik snap het al

GeForce 6100 is het (verouderde) model van je grafische kaart (een stukd elektronica in je PC), en dat kan je jammer genoeg niet upgraden met een simpele download ;)

Probeer ook eens alle patches van de game te downloaden, programma's als Norton, Nero, Daemon Tools, enzovoorts uit te te zetten, en als dat niet helpt, op de officiële fora van het spel te zoeken, daar zijn ze vaak bekend met zo'n probleem, misschien is het immers een specifiek probleem van MoH.
 
GeForce 6100 is het (verouderde) model van je grafische kaart (een stukd elektronica in je PC), en dat kan je jammer genoeg niet upgraden met een simpele download ;)

Probeer ook eens alle patches van de game te downloaden, programma's als Norton, Nero, Daemon Tools, enzovoorts uit te te zetten, en als dat niet helpt, op de officiële fora van het spel te zoeken, daar zijn ze vaak bekend met zo'n probleem, misschien is het immers een specifiek probleem van MoH.

met alle respect.

maar dit is een overbodige post
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan