Videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hey,

Mijn vriend heeft een pc en ik ga altijd een leuk spel met hem doen zoals halo of fifa enzo.
maare opeens stond er bij halo dat er geen directdraw is gevonden ofzo en ik dacht dus dat het aan directx lag dus we hadden dat geinstalleerd maar nog steeds dezelfde melding toen dacht ik dat we de videokaart misschien moesten update maarja het probleem is dat we nergens vinden wat de naam van zijn videokaart is!
wij zoeken zo: Start ---> run ----> Dxdiag ----> beelscherm, zo komen we niks verder.
dan zoeken we zo: Start ---> configuratiescherm ---->systeem ---->hardware ---> hardware dinges ik weet niet meer hoe het heet en dan krijg je zo'n schemr dan naar beeldscherm maar dat staat er dus niet bij hem!
we hebben everest ookal geprobeerd ik heb geen idee meer wat te doen iemand anders wel?
alvast bedankt

Je zou de computer kunnen open schroeven (wel eerst de stroom eraf!) en dan de videokaart eruit halen, meestal staat er wel informatie op de kaart....

Als de videokaart zit ingebakken op het moederbord, kun je vaak updates vinden bij de fabrikant van het moederbord...

he dat progamma werkt weer bedankt man!:thumb:
maarja ik zat dus op de site maar ik kan geen drivers vinden voor die videokaart.
de videokaart is: ATI Radeon 1200x series ik vind maar niet een driver daarvoor kan iemand helpen?:D

welk os draai je op?? waarschijnlijk xp!

denk dat je bij intergraded/motherbord moet kijken

Laatst bewerkt:
ik weet niet zkr wat os is dus ik waag een gok: Windows xp
(in mijn taal denk ik dat je besturing systeem bedoelt:P)

heel erg bedankt halo werkt, gta vc werkt, nu nog fifa hij gaat zo instaleren als ie werkt ben je de lauwste gast ooit:p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan