videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Goedenavond

Vorige week een pc laten samenstellen voor studiowerkzaamheden. Een prima apparaat met niet zulke hele bijzondere specificaties want hij draait op xp. Er zit een E8400 processor in dus hij is bloedsnel met alle muziek programma's. Omdat dat de enige taken van het apparaat zijn heb ik er niet een videokaart in laten zetten, dus hij draait op zo'n intel chipset. Een G33/31, maar nu heb ik uit een oude pc nog een geforce 2 MX400 S64M gesloopt. Is het de moeite waard om deze erin te plaatsen? Of moet ik het gewoon lekker laten bij de huidige versneller?

Vriendelijke groet,
Casper La Grouw

dit heeft totaal geen nut, en er is ook nog eens een hele grote kans dat dit niet gaat passen.
Dus ik zou het niet doen

dit heeft totaal geen nut, en er is ook nog eens een hele grote kans dat dit niet gaat passen.
Dus ik zou het niet doen

het gaat gewoon 100% niet werken. Die oude kaarten hadden geen pcie-aansluiting. En het moederbord heeft echt geen AGP-poort. (jij durfde het wellicht niet zo hard te zeggen :p)

oke.. nou dan gaan we dat niet doen! haha
bedankt in iedergeval

het gaat gewoon 100% niet werken. Die oude kaarten hadden geen pcie-aansluiting. En het moederbord heeft echt geen AGP-poort. (jij durfde het wellicht niet zo hard te zeggen :p)
ik wist het niet zeker, daarom drukte ik het zo uit ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan