Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolgordijn

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Heey

Tijdens het spelen van een spel merkte ik opeens dat ongeveer om de 3 seconde mijn beeldscherm 1 seconde stil staat. Bovendien hapert mijn beeldscherm helemaal als je een bewegelijke actie maakt zeg maar. Op het spel noemen ze het een "screenlagg".
Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? Videokaart doorgebrand ofzo?

(videokaart: NVIDIA Geforce FX 5200)

Hoop dat jullie kunnen helpen!

Met alle respect, maar die videokaart is wel erg bejaard en zal waarschijnlijk niet aan de specificaties voldoen.
Dus die kaart zal de oorzaak van je probleem zijn.

Warrock. Ik weet het, het is oude videokaart, maar eerst draaide het spel gewoon goed, zonder haperen. Maar sinds kort draait hij niet meer lekker

videokaarten gaan nou eenmaal kapot en zeker als je ze al lang hebt. als je warrock wilt spelen op een redelijke kwaliteit ( veel beter kan niet want de graphics van dat spel zien er zoiezo niet super uit dus heb je ook geen super kaart nodig ) mar dan heb je genoeg aan bijvoorbeeld een nvidia geForce 8600 gt.

als je een nieuwe kaart koopt kijk dan eerst wat voor aansluiting je hebt op je moederbord.

AGP(2x,4x, 8x)
PCI
PCIe 16x (zul je waarschijnlijk niet hebben)
PCIe 16x2.0(zul je niet hebben)

En hoe zie ik dat? Staat dat er op of moet ik dan op zoeken in boekje?

handig als je even het merk en typenummer van je moederbord geeft , of nog handiger , een afbeelding ervan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan