Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeyall

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Is deze kaart goed

GeForce 9600 GSO 1536MB

want voor € 69,- wil ik heb wel kopen
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00674915&src=TWK

Ik speel wel spellen zoals cs source maar wil ook nieuwere spellen gaan spelen ect....

of raden jullie me een andere kaart aan?

moederbord+processer+voeding is wel up to date heb alleen nog een ander video kaart nodig maar ik wil geen 200 euro uitgeven zoals ik 3 jaar geleden heb gedaan die was namelijk na 2 jaar stuk en de garantie was verlopen

Als het ook voor nieuwere games is zou ik als jou was deze niet nemen.
De 9600gso is niet de "beste"
en die 1536mb zegt al helemaal niets cq onzin....

Hoi,

Ik heb de GeForce 9500GT, bevalt mij erg goed.
Het ligt eraan wat voor doeleinden je wilt met je kaart:confused:

Rick

Voor cs source zijn dit de systeemeisen:

Systeemeisen

Minimale systeemeisen:

•1.2 GHz Processor
•256MB RAM
•DirectX 7 graphics card
•Windows 2000/XP/ME/98
•Mouse

Aanbevolen systeemeisen:
•2.4 GHz Processor
•512MB RAM
•DirectX 9 graphics card
•Windows 2000/XP

Naar mijn denken zou dat makkelijk moeten kunnen met een GeForce 9500GT:confused:

Rick

hij geeft aan dat hij ook nieuwere spellen wil spelen met de kaart

moederbord+processer+voeding is wel up to date heb alleen nog een ander video kaart nodig maar ik wil geen 200 euro uitgeven zoals ik 3 jaar geleden heb gedaan die was namelijk na 2 jaar stuk en de garantie was verlopen
Even voor de volgende keer: als een videokaart kapot gaat heb je gewoon recht op garantie. Nu zal je naar 2 jaar geen recht hebben op een volledige herstelling, maar in elk geval wel op een vergoeding. Bedrijven dan net alsof garantie een gunst is. Dat is het niet, het is een wettelijk geregeld recht!

Over de nieuwe kaart: HD4770 lijkt me een goede optie. Alleen voor de zekerheid: weaaruit bestaat de rest van je systeem? Moederbord+processor+voeding. Want ik heb wel vaker gehoord dat een systeem nog up to date is, terwijl het niet zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan