Videokaart???

Status
Niet open voor verdere reacties.

racert

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen. Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen, ik had mijn oog laten vallen op een sapphire HD3870. Maar deze schijnt overal uit te zijn verkocht. Nou is mijn vraag welke videokaart is een match aan de HD3870 en hoe oud is de HD3870 eigenlijk?

Mijn systeem specs:

Dell inspiron 530s
core 2 duo 3.0 ghz
3 gb aan geheugen dual channel 800 mhz
huidige videokaart is een HD2400 pro/xt 256 mb (programmatje zegt pro maar de bon zegt XT :confused:)

Alvast mijn dank,

racert

De HD3870 is alweer aardig oud. De vorige generatie. Ik zie hem hier staan voor €100,- Voor dat geld kan je beter de HD4870 nemen. Die is bijna 2 keer zo snel en kost € 108,- (kliK). Daar zou ik voor gaan. De HD3870 is achterhaald. Hoeveel watt is je voeding eigenlijk? Want de videokaart die je nu hebt (2400 pro (is hetzelfde als de 2400 XT) is niet heel snel en heeft niet heel veel stroom nodig.

Laatst bewerkt:
Als er verder niet mee geklooit is, heeft de Dell Inspiron 530s een 250watt voeding ;)

Dank allemaal voor jullie reacties, Swallav ik zal effe naar die kaart kijken.

Dat is em inderdaad Crash. Maar wat betreft de kast denk ik mij niet veel zorgen te moeten maken. De voeding daarentegen is wel een probleem als ik inderdaad meer nodig heb dan wat gilled aangeeft.

Groetjes,

racert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan