Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erzincanli24

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Nvidia Geforce GT540 1GB

Nvidia Geforce GT550 2GB

Nvidia Geforce GT540 2GB

Zijn deze videokaarten fatsoenlijk voor spellen? en is er veel verschil tussen 540 en 550??

Laatst bewerkt:
Ik zou geen enkel van de drie kopen, zijn allemaal zeer lage buget kaarten,

Je zal al een krachtige genoeg systeem moete hebbe om het daar dan van te hebbe, want dit brengt echt niet op. tenzij je games anno 2000 tot misschien 2005 wil spelen op 1280*720 :)

De prijs van zulke kaart x 2 heb je mooie ATI5770 of GTX550, dan kan je al iets ofwa deftig gamen. Maar dan ook nog ni op 1920*1080 :( toch al vetjes op 1280*720. Dan heb ik nog ni gesproken over AA, X8 en filters etc ...

Vanaf een GTX560 of ATI 6950 kan je al heel vlotjes op 1920*1080 games spelen. GTX560 gaat nog soepel over de 200 euro, mss nu al plaatsen er onder.

Wil je alles full range spelen, al de filters open en dat op een res. van 1920*1080 dan heb je een GTX580 of hoger nodig :D plus dikke 400 a 500 euro nog :S

Ik zeg altijd, beter iets meer uitgeven aan een beeldschermkaart, ook bij de laage buget kaarten, koop dan liever de laagste kaart bij de mid-klasse, want nadien ga je toch inzien da je dat ietsje meer wil en ga je weer een nieuwe kaart kopen, beter daar in goed nadenke wat je wil en doen ;)

Vanaf een GTX560 of ATI 6950 kan je al heel vlotjes op 1920*1080 games spelen.

mag ik a.u.b uw mening horen over de "3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart"? Dat zou met enorm helpen!

Als je er op wilt gamen kun je het beste voor de laatste gaan denk ik, want die heeft de beste videokaart.

mag ik a.u.b uw mening horen over de "3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart"? Dat zou met enorm helpen!

Dit gaat over een "Mobile Graphic Card" ? laptop ...

De kaarten die ik benoemde zijn voor een Desktop.

Maar,

Je gaat op die kaartjes wel games van vandaag op een redelijke resolutie kunnen spelen. natuurlijk niet alles op max. Zelfs bij een desktop pc moet je al zwaar gaan voor alles op max. te kunnen spelen. Dus zowizo een laptop gaat meestal dat 'ietsje minder' zijn plaats van ' ietsje meer'.

Als de rest van je pc/laptop hardware wel iets of wa deze tijd is en deftig, dan moet het haalbaar zijn om zonder filters op een deftige resoltie te kunnen gamen. Maar verwacht dan ook niet TE veel natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan