Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjKevin1

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2012
Hoi,
Ik heb een vraag over mijn videokaart,
Ik heb er een ATI RADEON 7000 64MB DDR WITH TV C3D 6053 Inzitten,
Alleen sinds kort heb ik windows xp geupgrade naar Windows 7 Ultimate
Alleen de driver van deze videokaart is er nu dus ook af, en ik heb hem opnieuw proberen te downloaden alleen dan krijg ik een melding : Setup was unable to complete the installation, Try to setup your display adapter with standard VGA driver before running setup,

Wat moet ik nu doen?

Mvg, Kevin

Laatst bewerkt:
Maar hoe doe ik dit dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke. Ik ga dit nu proberen,

Welkom op helpmij:thumb:
Wat een vraag over videokaarten deed in de sectie geluidskaarten weet ik niet, maar eventjes op de goede plek gezet.

Je hebt een behoorlijk oud videokaartje. die wordt niet ondersteund door win7(volgens de hardware compatibilitylist).
Amd levert hier ook geen drivers voor. Je zal dan moeten uitwijken naar een kaartje die wel wordt ondersteund als je wilt upgraden.

O oke, Dus er is geen mogelijkheid om deze videokaart nog te laten werken op Windows 7?

@marceltje9

Een slechte videokaart is het niet, gewoon verouderd.
Maar bedankt voor de informatie

Dit probleem klinkt mij bekent in de oren. "Hoezo", zou je denken? Nou, ik heb een IBM Thinkcentre S51 met een Intel Graphics Media Accelerator 900 en hier draait ook Windows 7 op. Eigenlijk is die niet compatibel met Windows 7. Om de videodriver te installeren: Rechtermuisknop op het setup-programma -> Eigenschappen -> Tab 'Compatibiliteit' en dan 'Dit programma in compatibiliteitsmodus voor Windows XP (Service Pack 3)' aanvinken -> Ok en dan nog een keer uitvoeren en kijken of ie nou wel installeert.

Oke Bedankt, Ik ga het eens proberen,.

Ik heb het gevonden, Hij is nu geinstalleerd! Hij doet het prima, Scheelt weer wat centjes :P
Bassie Heel erg bedankt! ;-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan