Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer2

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2012
Hallo Luitjes,

weten jullie misschien een hele goede hele goedkope videokaart te vinden mijn Maximale Budget is 350,-

Alvast Bedankt

Mvg HDGamer2

Een goedkope game videokaart zou de 6770 zijn, of de 7770 (beide AMD/ATI) van Nvidia kaarten heb ik vrij weinig verstand.
Als je een budget van €350 euro hebt gaat het inderdaad niet over een goedkope kaart, bovengenoemde zijn tussen de €60 en €100 euro...

Andere vraag, waar is de kaart voor, en wat voor systeem heb je (moederbord/aansluitingen en cpu specs)
We kunnen je wel een gigantische 6970 aanraden of een GTX 670 (die zaten toch rond de 300 euro dacht ik?) maar als je daarnaast een simpele processor hebt zal een videokaart zoals hiervoor genoemd geen toegevoegde waarde hebben...

ok dan is mijn budget 120,-

en ik heb een windows 7 en 8 prosessor en dat si dus een i7

Als je computer windows 7 of 8 aan kan betekent dat niet gelijk dat het een i7 is, maar misschien begrijp ik het verkeerd.
Een i7 kan zonder problemen de beste videokaarten van het moment aan. Met een budget van 120 euro is dit denk ik het beste wat je kan krijgen, maar als je de komende tijd games op max wil spelen raad ik je aan om je budget omhoog te gooien naar op zijn minst 160 euro en deze kaart te nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan