Videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter stroo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
beste mensen ik wil een nieuwe videokaart kopen en mijn oog is gevallen op de ASUS GTX650-DC-1GD5 mijn moederbord is een ASUS P5E WS PRO verder heb ik een corsair cx 430 voor de stroom.
kan dat als jullie een ander idee of merk hebben wil ik het graag weten. bij voor baat dank fred.:d

Wat voor processor heb je? Waar wil je die videokaart voor gaan gebruiken? Gamen?

ik heb een intel (R) Core (TM) 2Quad cpu Q6600 @240GHz 2.39 GHz en ik wil er fofos en filma mee bewerken en ook wel een spelletje er mee doen verder moeten er twee schermen er op kunnen:d

Sorry dat ik nu pas reageer, maar op verschillende pc's deed helpmij raar vandaag...
Wat voor spellen precies? Spellen als Far Cry 3, Crysis 3 etc.? Of meer spellen als Minecraft, GTA San Andreas? Videobewerken: Full HD en veel effecten en bijvoorbeeld een chroma key?

ik doe wel eens een spelletje niet super groot, me vrouw ook, verder gaan ik beginnen met foto en film bewerking deze word met de tijd wel full hd en wat effecten moet ik langzaam op bouwen verder werk ik met twee beeldschermen van 24 inch
ja en spelletjes worden met de tijd ook wat groter, verder draait mijn pc 24 uur. ik hoop dat je er wat aan hebt. fred

In dat geval is het niet echt nodig om zo'n dure videokaart te kopen (mijns inziens) en kan je aan met een goedkopere kaart: klik
Hiermee kan je prima nieuwe spellen spelen (ik zoek straks even naar tests met nieuwe spellen, nu moet ik weg) zodat je kan zien of dat mogelijk is. Videobewerken zal hier sowieso goed mee moeten gaan.

he bedankt nu weet ik wat ik moet kiezen nog bedankt stroo

Ik heb nog even gekeken: je zou Battlefield 3 (een redelijk nieuw spel) op middelmatige instellingen goed moeten kunnen spelen, dus dat moet wel goed zitten;)
Succes en veel plezier nog!

@Andreas, hoe kan je deze kaart adviseren als je niet concreet weet welke spellen de TS speelt? Deze kaart zal BF3 zeker niet op full HD kunnen spelen, misschien medium op 1024 x 768? Graag zou ik willen weten wat de TS onder 'een spelletje niet super groot' verstaat.

heren jullie worden beide bedankt voor jullie antwoorden ik ben er bijna uit ik denk toch dat ik voor de asus ga, ik ben een beetje asus (gek) maar ik moet wel mijn voeding gaan aanpassen naar 600w.
in ieder geval bedankt ik jullie voor jullie tijd en kennis stroo

Zorg dan wel dat je een fatsoenlijke voeding koopt! Koop geen b-merk voeding!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan