videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonker43

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo,

Wil mijn beeldschermen dupliceren(tv), het vreemde is dat mijn monitor een mooi beeld geef en mijn tv een
irritante trillingen weergeef,allebei de beelden zijn vga aangesloten.
De video kaart geforce 9500 gt heeft in deze samenstelling altijd prima gewerkt, wat kan dat zijn ?

Groeten

J.Donker

Heb je al gecontroleerd of dat de kabels nog goed aangesloten zijn en/of een andere kabel geprobeerd? Heb je dit probleem nooit eerder gehad terwijl je wel altijd beiden aangesloten had?

video kaart

Kabels goed aangesloten en heb dit nog niet eerder gehad.

Heb je zelf helemaal niets verandert? En je hebt de vraag nog niet beantwoord of dat je al een andere kabel geprobeerd hebt.

video kaart

Heb vandaag nieuwe kabel binnen gekregen en aangesloten helaas hetzelfde beeld.

Dan is het mogelijk een probleem met de frequentie die gebruikt wordt. Waarschijnlijk kan het ene scherm wel een bepaalde frequentie aan en de andere niet. Probeer dus eens de frequentie aan te passen ;)

video kaart

Misschien stom van mij maar wat bedoel je daarmee en waar kan ik dat instellen ?

In het Nvidia control center kan je dat aanpassen. HEt gaat hier om de verversingsfrequentie, ookwel de frequentie waarmee de videokaat met je scherm "praat".

video kaart

Heb alle 3 de frequentie's uit geprobeerd, leverde geen stilstaand (tv) beeld op maar monitor prima.

Kan het ook te maken hebben met de oudheid van de tv, deze is namelijk 6 jaar oud ?

kan je hem op 50Hz proberen, oudere tv's werken vaak nog op die frequentie (of een veelvoud daarvan) ;)

video kaart

Kan niet lager komen dan 60 HZ, ga morgen de Led tv van de buurman erop zetten om het uit te proberen, ben benieuwd.

Wel wat laat maar heeft een en ander uitgeprobeerd, de Led tv van de buurman werkte er correct op een prachtbeeld mooi strak merk dual 32 insch van blokker.
Gezien mijn tv de 6 jaar was gepasseerd heb ik een salora led tv van blokker gekocht, de miskoop van de maand en deze weer gauw retour gedaan.
Bij alle kabels een verloop van vga naar component besteld deze aangesloten en helaas ook dat werkt niet dus gewoon weer bij af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan