Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

flinkejaap

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat de huidige gewoon behoorlijk slecht is. Ik heb flink gezocht naar wat ik moet zoeken, maar ik heb nog steeds niet gevonden welke ik nodig heb. Daarom wil ik het aan jullie vragen. Hieronder mijn computer gegevens.

beeldschermresolutie: 1280 x 1024
Moederbord: H61M-P20 (G3) (MS-7788) 1.0
Processor: Intel Core i5-2320 CPU @ 3.00GHz 3.00 Ghz
RAM: 4 GB
Besturingssysteem: x64
Voeding: 500W

Mijn budget ligt rond de 150-200 euro. Het liefst zou ik daar alle spellen mee willen kunnen spelen.

GTA 5, battlefied 4, far cry 4. Dat soort spellen

Laatst bewerkt door een moderator:
dan moet vooral voor far cry 4 niet alleen je videokaart upgraden processor en ram moet ook worden geupgraded en dan ook het moederbord
bf4 en gta 5 kunnen nog wel als je alleen de videokaart upgradet

Laatst bewerkt:
dan laat ik het bij die spellen, en far cry achterwege ;}

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Dan zou deze gezien je budget de beste optie zijn.Mag ik vragen van welk merk je voeding is?

Hoi,

Als hij de juiste aansluitingen hebt zal hij het moeten trekken maar het zou beter kunnen maar zou het eerst proberen

En is het niet mogelijk om er 1 bij te kopen van 4gb? Dan heb ik ook 8gb inplaats van 2 nieuwe

Nee dat gaat niet, want dat is een ander soort ram en werkt op een andere frequentie

Hoi,

weet niet hoe granitk7 weet waarom het niet zou gaan meld even welk geheugen je hebt hij zou gelijk kunnen hebben maar dan weet hij meer van je hardware;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan