ReneJonkers
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2000
Ik heb een zeer merkwaardig probleem sinds gisteravond. Gisteravond deed ik mijn PC aan. De monitor gaf echter vervolgens aan: no signal input. Dit gebeurde wel vaker. Even de PC weer uit, stroom van de monitor, er weer op, PC aan en dan was het weer opgelost. Maar toen ik gisteren de PC had uitgedrukt en ik even wachtte en de PC weer wilde inschakelen gebeurde er niks. Vreemd, vreemd, vreemd... Ik de PC afkoppelen en de kap van de PC er af. Zat wat stof in en dit er voorzichtig uitgezogen. Ik sluit de PC weer aan, en druk weer op de aan-knop. Met succes! Maar.... nog steeds geen beeld. Ik andere monitor gepakt, ook niet geen beeld. Dus ik denk: video kaart kapot. Ik heb alles uit de PC gehaald (alle PCI-kaartjes, de videokaart zelf, geheugen en zo en er een andere videokaart ingezet. En wat denk je? Nog steeds geen beeld. De PC gaat wel aan maar er komt geen beeld. De monitor is niet kapot, want die heb ik nu gekoppeld aan mijn laptop. Als ik de PC aan zet met of zonder videokaart, met of zonder insteekkaarten, met of zonder geheugen, de PC gaat aan maar er gebeurd helemaal niks (helaas geen BIOS-piepjes oid.) Nu weet ik het ook niet meer??? Wie o wie heeft nog een idee wat het probleem kan zijn???? Jumper van de BIOS heb ik er ook al uit gehaald trouwens, ook geen effect.
Specs: AMD Athlon 600Mhz
Videokaart: Viper II Z200 32 MB
256 MB
Specs: AMD Athlon 600Mhz
Videokaart: Viper II Z200 32 MB
256 MB