ninoridder
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 okt 2012
Ik was hier laatst met dezelfde vraag dit is alleen nog niet verholpen.
Mijn 2 videokaarten (2x 260GTX) beginnen niet te draaien of wat dan ook als ik mijn computer aanzet.
Ik kreeg hierdoor dus ook geen beeld en mijn monitor gaat direct naar slaapmodus.
Ik heb mijn voeding, processor en moederbord vervangen.
In dit geval waren de voeding en processor splinter nieuw en zijn getest in een andere setup.
Ik had alleen dit moederbord (M4N98TD EVO) nog thuis liggen en deze is haast nooit aangeraakt.
Dit verhielp het probleem jammer genoeg niet.
Ik heb met een vriend de videokaarten getest in een andere setup en daar liepen ze heel erg smooth.
Dit probleem begon eigenlijk bij me vorige setup nadat ik de CPU koeler had verwisseld (H60 corsair).
Het vreemde is dat ik dit probleem heb bij 2 haast verschillende setups.
Mijn nieuwe setup is:
M4N98TD EVO
AMD Phenom II x4 965 black edition
Corsair GS800
8gb xms3 corsair 1300mzh
500GB samsung HDD
H60 corsair Cpu koeler
Antec 900 V2 behuizing
Mijn 2 videokaarten (2x 260GTX) beginnen niet te draaien of wat dan ook als ik mijn computer aanzet.
Ik kreeg hierdoor dus ook geen beeld en mijn monitor gaat direct naar slaapmodus.
Ik heb mijn voeding, processor en moederbord vervangen.
In dit geval waren de voeding en processor splinter nieuw en zijn getest in een andere setup.
Ik had alleen dit moederbord (M4N98TD EVO) nog thuis liggen en deze is haast nooit aangeraakt.
Dit verhielp het probleem jammer genoeg niet.
Ik heb met een vriend de videokaarten getest in een andere setup en daar liepen ze heel erg smooth.
Dit probleem begon eigenlijk bij me vorige setup nadat ik de CPU koeler had verwisseld (H60 corsair).
Het vreemde is dat ik dit probleem heb bij 2 haast verschillende setups.
Mijn nieuwe setup is:
M4N98TD EVO
AMD Phenom II x4 965 black edition
Corsair GS800
8gb xms3 corsair 1300mzh
500GB samsung HDD
H60 corsair Cpu koeler
Antec 900 V2 behuizing