videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
» rechtermuisknop op buroblad
» Eigenschappen
» Tabblad: Instellingen
» Geavanceerd
» Tabblad: Adapter

Geplaatst door Rimsic
» rechtermuisknop op buroblad
» Eigenschappen
» Tabblad: Instellingen
» Geavanceerd
» Tabblad: Adapter

Tenzij je PC de kaart dus niet herkend en de TS op zoek is naar drivers ervoor :).

Geplaatst door XP_PC

Tenzij je PC de kaart dus niet herkend en de TS op zoek is naar drivers ervoor :).
Jep, maar het is makkelijk dan iets downloaden + installeren.

Om even verder te gaan na het gesloten bericht:

amd sempron is de opvolger van de athlon, dus geen centje pijn.

De videokaart is inderdaad zwakjes: een kaart die het spel al zou moeten spelen zijn de Ati 9250 chip of de nvidia 5200 chip. Natuurlijk zijn er ook veel snellere typen op de markt, maar een andere videokaart lijkt me onvermijdelijk.

succes

hoi.

excuus voor de nieuwe vragen die ik opende, het was niet mijn bedoeling jullie te irriteren. het was de bedoeling te reageren op de antwoorden die jullie mij gaven, maar doordat ik op de verkeerde knop drukte... nou ja, jullie weten de rest. nogmaals sorry.

---

oke techie, bedankt. als ik het goed begrijp is het niet erg als er amd athlon achter op een spelletjesdoos staat terwijl jij een amd sepron hebt?

en als ik myst uru toch wil spelen zal ik en nieuwe moeten kopen dus.
a. is een kaart makkelijk te vervangen?
b. heeft dat gevolgen voor het systeem?
c. een ati radeon 8500 of hoger - hoeveel gaat dat kosten?

bvd.

roelof.

Nee is niet erg

Je hebt waarschijnlijk een onboard kaart dwz dat de grafische chip op het moederbord gesoldeerd zit, op zich niet erg, hij laat zich doorgaans uitschakelen in bios, het programma dat je ziet zodra je de pc aanzet. Wel even op DEL drukken o.i.d.

Je moet voor een andere kaart wel een vrij agp of pci-e 16 slot hebben, dat is een gleuf met contactpunten erin waar je die printplaat met grafische chip in kunt schuiven. Beste methode is: even kijken, agp is een bruine gleuf bovenaan met eronder een paar witte

Daar je nieuwe aanwinst insteken, vastzetten, computer aanzetten en driver installeren mbv de bijgeleverde cd.

Een radeon 8500 is niet meer te koop, ik raad in jouw geval een radeon 9250 of een nvidia 5200 aan. Meer dan genoeg voor uru

gr joost

bedankt joost en techie en iedereen die hielp-

maar wat voor prijskaartje hangt daar ongeveer aan?

bvd.

roelof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan