Videokaartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gameverslaafde

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
63
Hallo
Ik zit met een ander probleem.
Ik heb een 1,73 ghz laptop met een Intel Graphics Media Accelerator 900. Ik speel een online spel genaamd rakion met mijn laptop. Als ik het spel speel zie ik de muren ondergrond en de rest niet goed allemaal rare krassen en strepen er door heen . Kan ik iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
dit zijn de systeemeisen van Rakion:
rakionwy0.png


rakionbeeldjb4.png
 
dit spel woord gewoon erg slecht ondersteund door de laptops beeld kaart.
ziet er naar uit dat die het dus echt niet trekt.
 
Zoals je ziet staat bij de specs van het spel geen Intel chip vermeld als ondersteund.
Bovendien gebruikt jouw grafische kaart in de laptop uitsluitend systeemgeheugen en brengt dus zelf geen videogeheugen mee. Dat werkt op zijn zachtst vertragend voor intensieve grafische zaken al spelletjes.

Lijkt me gewoon dat het ding te traag is voor je (wel mooi uitziend :thumb: ) spel.

Misschien in de laagste stand 640x480 bij 25 fps wel te draaien??

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
kan je mischien effe uitleggen hoe je dat doet zou het zo namelijk niet weten maar toch bedankt.
 
Beetje jammer dat je de eisen niet in zijn geheel had getoond in je vraag..

Ik zie op deze link:

Rakion is best suited with 256M or higher memory.
Lowing resolution displays well around 10~20% better than normal.
Window 98 is the best to operate it any other O/S.
You can not play Rakion with graphic cards from TNT, Intel, RAGE, Matrox.
Rakion is best fitted with Geforce graphic cards.

Lijkt me duidelijk: Einde oefening. Jammer maar helaas.

Tijs.
 
Ik wil hier nog 1 ding op zeggen, en dan gaat het boek (voor mij in ieder geval) dicht:

Je bent zo 'flauw' geweest om ons deze expliciete melding te onthouden over dat het niet draait op Intel grafische chips.
Had je zoiets gevraagd als: "Mijn Intel grafische chip wordt expliciet niet ondersteund door het spel Rakion, maar ik wil toch een poging doen op de laagste resolutie. Kan iemand me vertellen hoe?", dan had ik misschien nog wel voor je willen kijken.
Nu, door ons minder dan de halve informatie te geven heb je, bij mij tenminste, alle krediet verspeeld.

Misschien willen anderen hun tijd er nog in stoppen, maar ik dus niet.

Tijs.
 
ik weet niet veel van computers en ik weet dat het niet draait en ik heb de systeemeisen erbij gepakt en meer wist:evil:
 
Bij deze sluit ik deze topic, je bent er op Nucia ook mee bezig en het lijkt me duidelijk dat je het niet voor elkaar krijgt. Het is wel een beetje flauw om op een ander forum weer een topic te open, terwijl je weet en het duidelijk hier is aangegeven, dat het niet zal werken.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan