Videoprobleem - Download BitTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

IsaSoulie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Een paar dagen geleden heb ik BitTorrent gedownload zodat ik gemakkelijk series en films kon downloaden.
Het downloaden werkt prima, ze gaan snel vooruit en ik zorg er meestal voor dat ik een DVDRip of dergelijke heb zodat de kwaliteit zeker goed is.

Maar om één of andere reden heb ik toch nog altijd een probleem :confused:. Het is een AVI-bestand en daaronder staat altijd bij 'videofragment', maar als ik het bestand open om het in Windows Media Player af te spelen hoor ik alleen maar geluid, ik krijg geen beeld.

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te lukken en ik heb het echt met ál m'n downloads, terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat er beeld opstaat, omdat ik ook altijd de reacties van andere downloaders enzo lees (en die zijn atijd positief).

Kan iemand misschien helpen??

Dana

Hmm dit had vriend uit mijn klas ook. Je had codes nodig. Ofzo. Probeer is een ander afspeel progamma tezoeken en hem daar is op aftespelen.

Wat bij mij eigenlijk alles wel afspeelt is Gomplayer :thumb: Hoef je ook geen codecs te installeren.

BitTorrent vind ik persoonlijk brol :D

Ik download alles in Vuze.
(Alles wat je download komt in een map te zitten nl. ::Azureus Downloads)
En dan heb 'k GOMplayer gedownload..

Nu als ik een film download is het simpel.
Ik ga naar google, ik typ de film in, ik download die film..
Later als de film klaar is ga ik naar dat mapje (Azureus Downloads). Daar neem ik de film uit en die zet ik bij mijn films.
En via GOMplayer kijk ik die films dan.

http://www.download.com/GOM-Media-Player/3000-13632_4-10551786.html
http://azureus-vuze.nl.malavida.com/d285-gratis-downloaden-windows

misschien bent ge er wat mee ;)

Opgelost :)

Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties.
Ik heb het pakket gedownload voor codecs dat thobe76 had gegeven, en inderdaad, alles werkte :D.

Dana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan