Een paar dagen geleden heb ik BitTorrent gedownload zodat ik gemakkelijk series en films kon downloaden.
Het downloaden werkt prima, ze gaan snel vooruit en ik zorg er meestal voor dat ik een DVDRip of dergelijke heb zodat de kwaliteit zeker goed is.
Maar om één of andere reden heb ik toch nog altijd een probleem
. Het is een AVI-bestand en daaronder staat altijd bij 'videofragment', maar als ik het bestand open om het in Windows Media Player af te spelen hoor ik alleen maar geluid, ik krijg geen beeld.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te lukken en ik heb het echt met ál m'n downloads, terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat er beeld opstaat, omdat ik ook altijd de reacties van andere downloaders enzo lees (en die zijn atijd positief).
Kan iemand misschien helpen??
Dana
Het downloaden werkt prima, ze gaan snel vooruit en ik zorg er meestal voor dat ik een DVDRip of dergelijke heb zodat de kwaliteit zeker goed is.
Maar om één of andere reden heb ik toch nog altijd een probleem

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te lukken en ik heb het echt met ál m'n downloads, terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat er beeld opstaat, omdat ik ook altijd de reacties van andere downloaders enzo lees (en die zijn atijd positief).
Kan iemand misschien helpen??
Dana