videoprobleem spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin69

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
7
Heb een spel "Cars Master-National" gekocht voor mijn zoontje. Volgens de specificaties zou het moeten werken op mijn pc. Het spel start wel op, de filmpjes werken wel, maar als je het spel wilt spelen is het beeld zwart, het lijkt verder wel te functioneren, wel geluid, maar geen beeldweergave. Wat zou het probleem kunnen zijn ?

Specificaties van mijn pc : P4, 1,8 Ghz, 768 MB, Nvidia GeForce 2 MX400 64MB
 
Misschien moet je de nieuwste drivers voor je videokaart installeren. Dat kan een hoop problemen verhelpen ;)

Zit je PC precies op de minimale specificaties? Dat kan ook de oorzaak zijn dat het niet soepel loopt.
Zorg altijd dat je PC iets boven de vereisten uit komt.
 
Misschien moet je de nieuwste drivers voor je videokaart installeren. Dat kan een hoop problemen verhelpen ;)

Zit je PC precies op de minimale specificaties? Dat kan ook de oorzaak zijn dat het niet soepel loopt.
Zorg altijd dat je PC iets boven de vereisten uit komt.
Mijn PC zit iets boven de minimale specificaties, en de nieuwste drivers heb ik al geïnstalleerd, maar helaas...geen beeld, wel geluid.
 
Hoi,
Welke direct x gebruik je moet 9.0 c hebben volgens deze systeemeisen.

Modag
 
Maar wanneer gebeurt het? in het menu of als het spel begint of als je aan het racen bent?
 
Maar wanneer gebeurt het? in het menu of als het spel begint of als je aan het racen bent?
Aan racen kom ik niet eens...het spel start op...dan krijg je die intro filmpjes, dat werk allemaal perfect, maar daarna (dus in het menu) krijg ik zwart beeld, maar hij crasht niet omdat je gewoon de muziek hoort; alleen je ziet niets ;)
 
Hoi,

waar ziet u dat dx9 het probleem ook niet is??

Een mx400 zou maar tot dx7 ondersteunen volgens de specs

PERFORMANCE
• Maximum 3D/2D resolution of 2048 x
1536 @ 75Hz
• Complete DirectX 7, DirectX 6 and
DirectX 5 support

En de kaart heeft maar een open gl1.2 support terwijl de game 1.4 vereist
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

waar ziet u dat dx9 het probleem ook niet is??

Een mx400 zou maar tot dx7 ondersteunen volgens de specs

PERFORMANCE
• Maximum 3D/2D resolution of 2048 x
1536 @ 75Hz
• Complete DirectX 7, DirectX 6 and
DirectX 5 support

En de kaart heeft maar een open gl1.2 support terwijl de game 1.4 vereist
Tja, ik heb zojuist DirectX 6 gedownload...werkt ook niet, ik denk dat ik pech heb met mijn videokaart. Toch bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan