Videoram geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo allemaal,

Om te beginnen heb ik een Geforce 610m als geheugenkaart. Dit is voor mijn doen een bijzonder goeie videokaart voor in een laptop en ben er ook erg blij mee. Nu speel ik het spelletje Battlefield 4 wat het opzich oke doet met deze kaart. Nu zag ik dat er als je op nog wat beter graphics wilt spelen je wat meer videogeheugen nodig hebt ( ik heb al 8GB normaal ramgeheugen dus dat zit goed ). Ik las hier en daar wat dat je dat moest doen via de BIOS maar het werd me nou niet bepaald duidelijk.

Ik heb op dit moment 2.1G videoramgeheugen maar wil er wel 3 van maken. Wat zijn mogelijke oplossingen hiervoor?

Met vriendelijke groet,

Jim van der Woude

Lol, 2GB videogeheugen is al meer dan dat deze videokaart aan kan. Dit is absoluut geen gamekaart, het is een wonder dat je überhaupt BF4 op dit ding kan draaien.:P

is het dan handig om een externe videokaart aanteschaffen? En zoja wat zou een goeie zijn voor battlefield 4 en wat zullen de kosten zijn?

Er zijn maar weinig laptops die een externe videokaart kunnen gebruiken, dus ik betwijfel of jouw laptop dat kan. Tevens is dat een erg dure aangelegenheid, denk aan ~300 euro.

Het is bijna... tot niet mogelijk van het vervangen van een laptop grafische chip. tenzij je een XMX chip hebt, klik hier voor meer uitleg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan