Video's afspelen op lg tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
Hoi,
Ik dacht dat dit forum wel geschikt was om mijn vraag te stellen:
Ik heb net een nieuwe lg 32ld550 gekocht. Een van de mogelijkheden was om via een usb hdd films, muziek en foto's erop af te spelen. Ik sluit dus mijn externe hdd op mijn tv aan en ik voldoe aan alle eisen om video's en muziek af te spelen. Ik krijg dan een pop-up waarin ik kan kiezen tussen muziek- en fotolijst. Maar er is geen optie filmlijst terwijl ik er toch echt wel meer dan 20 op heb staan in het goede formaat. Waarom herkent mijn tv de films niet? Dit was op een andere usb stick ook zo. Hij wou de muziek wel herkennen maar de films niet. Hoe dit op te lossen?

Hallo stijn 22
Is je vraag inmiddels al opgelost?
Zo ja zou ik graag willen weten hoe.
Ik heb ook een LG type 42LD550 een maat groter dan type 32LD550 in de gebruikers handleiding staat aangegeven dat de
usb ingang muziek en foto's af kan spelen, maar er wordt over video niets aangegeven.
Mijn conclusie is dus dat het niet kan.

Groetjes van Jo Wijnhoven.

Ja, klopt het kan niet, want ik had lg gemaild en na 4 weken reageerden ze eindelijk en zeiden dat dit model geen films ondersteunt. dan maar via de ps3 :(

Video afspelen op lg

Jammer maar het is niet anders het zou leuk geweest zijn.

Groetjes Jo.

Vraag sluiten

Ja, klopt het kan niet, want ik had lg gemaild en na 4 weken reageerden ze eindelijk en zeiden dat dit model geen films ondersteunt. dan maar via de ps3 :(

Hoi Stijn,

Kun je de vraag sluiten? Dat houdt het hier een beetje overzichtelijk.

alvast bedankt,

Colin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan