videos/geluid stotteren op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

mohamedabdulkadir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2012
Ik heb een tweedehandse pc gekocht voor 40 euro want mijn laptop is helaas kapot gegaan.

Zoal de titel net al aangaf mijn videos stotteren/geluid ook.Terwijl de pc het op ag 1 prima deed geluid &video was goed.En nu opeens niet meer:(

Ik weet wel waar het aan ligt 2 drivers zijn niet ge�nstalleerd op mijn pc ,net gekeken op apparaatbeheer en die 2 drivers hebben een gele uitroekteken, alleen de stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet ge�nstalleerd. (Code 28).Besturing voor geluid,videos,spelletje is wel gewoon goed.""Alleen bij overige apparaten is er een onbekend apparaat"?

"Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren."
Maar dat kan niet omdat het een onbekend apparaat is het word niet herkent en mijn vorige stuurprogramma wordt niet geladen ,omdat er geen stuurprogramma is blijkbaar.

Ik heb al een systeemherstel gedaan,maar dat mocht helaas niet baten.

Hier nog wat info over mijn pc:

Laatst bewerkt:
probeer eens de naam van je geluidskaart te vinden, en download daar je drivers eens vanaf.
Kijk ook eens naar je ram en processor gebruik wanneer het probleem zich voor doet, misschien is het wel te zwaar!

probeer eens de naam van je geluidskaart te vinden, en download daar je drivers eens vanaf.
Kijk ook eens naar je ram en processor gebruik wanneer het probleem zich voor doet, misschien is het wel te zwaar!

Het zal niet te zwaar zijn ,want vorige week liep alles gewoon soepel,tuurlijk is het een oude computer ,maar deze computer kan wel spellen afspelen van 2006/2007/2008 dus zou slecht is deze computer ook weer niet.

Ik heb een ac97 besturingsysteem Nvdia.Ik zelf weet echt niet hoe je drivers moet downloaden,en je hebt programma's die dat voor je doen alleen dan betaal je wel 40 $ en dat is ook weer iets teveel van het goede?

Als iemand mij het in jip janneke taal kan uitleggen hoe je dit moet in stappen moet doen want moet ik geen video driver donwloaden ??

Zou ik graag op prijs stellen.

Barst maar los.

Kijk toch maar eens even naar je processor gebruik (in taakbeheer). Misschien lift er wel een virus op je pc mee ofzo,
En voor je drivers, welk merk en type pc heb je? Dan kijk je op de site van dat merk (bij downloads of service). daar staan meestal drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan