videos in dir automatisch embed script

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanSte

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
bestaat er een script die alle videos in een dir (incl subdirs) in een pagina zet, waar je ze kunt afspelen, dat de embed code automatisch gemaakt wordt? dus als ik een video upload dan ie dan ook in die index pagina komt? ik kan t nergens vinden, zn script.

bestaat er een script die alle videos in een dir (incl subdirs) in een pagina zet, waar je ze kunt afspelen, dat de embed code automatisch gemaakt wordt? dus als ik een video upload dan ie dan ook in die index pagina komt? ik kan t nergens vinden, zn script.

Op de hotscripts.com pagina kun je zoiets nogwel eens vinden.

Maar opzich kun je het zelf maken.

Je maakt een stukje script dat de map en submappen doorzoekt naar de videos (beperkt aantal exterties), met eventueel een test of het geldige films zijn (alleen nodig als derden ook videos uploaden).

Vervolgens een loopje met hoe en wat alles moet worden weergegeven.

Die embede code is inprincipe voor elk scriptje gelijk, met uitzondering van de filename/locatie en eventueel een extra beeldje.

Als je geen PHP kunt, moet je ff vermelden welke file externsies je gebruikt, en even hier de HTML code plaatsen van een weergegeven pagina (dus hoe moet de HTML pagina eruit zien, en waarop sorteer je).

m.v.g,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan