Videostreams

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Opeens kan ik bijv. de videostreams van Big Brother niet meer krijgen. Het lijkt alsof er verbinding wordt gemaakt maar dan krijg ik de vermelding gereed en blijft het schermpje zwart. Weet niet wat er veranderd is.
Ik heb chello extreme met snelle computer dus daar ligt het niet aan. Iets met active X ofzo????

Ik heb het net even geprobeerd, heb ook chello, maar kom normaal op de Big Brother site zonder problemen.

Ligt ook niet aan chello, maar wat kan het zijn, media player als hoofdplayer ingesteld, alle extensies.
Beveiliging is niet mee geknoeid, firewall ook niet.

Dan zie ik dat er een verbinding wordt gemaakt en dat lukt niet, onderaan zie je dan gereed staan en het scherm blijft dus zwart.

Heb je de modem al een keer gereset, en andere sites daar kan je wel normaal op komen.

ik kan gewoon surfen, het zijn alleen de streams

Heb je het probleem al opgelost egkok? Zo ja, hoe? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.

Nee, maar ik heb door problemen met mijn originele hd (begonnen met die streams) een andere hd eraan gehangen en daar zie ik ze wel weer op alleen op mijn oorspronkelijke nog steeds niet heb ook met chello gebeld maar aan hun ligt het ook niet. Weet absuluut niet hoet het komt zo van de ene op de andere dag.

jeroendenoot en egkok.

had vorige zondag het zelfde probleem,heb het opgelost door w.m.p. in software te verwijderen,gaat hij terug naar een eerdere versie, toen w.m.p.versie 10 opnieuw geinstalleerd, hierna werkte de steaming weer.
hoop dat julli hier iets aan hebben. suc6.

Nee, maar ik heb door problemen met mijn originele hd (begonnen met die streams) een andere hd eraan gehangen en daar zie ik ze wel weer op alleen op mijn oorspronkelijke nog steeds niet heb ook met chello gebeld maar aan hun ligt het ook niet. Weet absuluut niet hoet het komt zo van de ene op de andere dag.
hd? Wat is dat?
jeroendenoot en egkok.

had vorige zondag het zelfde probleem,heb het opgelost door w.m.p. in software te verwijderen,gaat hij terug naar een eerdere versie, toen w.m.p.versie 10 opnieuw geinstalleerd, hierna werkte de steaming weer.
hoop dat julli hier iets aan hebben. suc6.
Bedankt, ik zal het eens proberen.

Ja bij mij doettie het ook weer. Had het eerder al geprobeerd maar toen lukte het niet. Waarom nu wel?? Geen idee. Maar de oorzaak?? Ook geen idee, behalve dan dat het dus aan WMP ligt?! Bedant maar weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan