Vidieokaart inbouwen in nieuwe pc | spoed!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans2012

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
hallo ,

ik heb laatst een pc gekocht en helemaal nieuw uit winkel maar een probleem de videokaart is slecht het is gewoon een onboard ik wil graag mijn oude videokaart ( NVidia ) die ik op me oude pc had in me nieuwe doen hoe schakel ik de onboard uit of hoeft dt niet ?????

en is me granatie verloren als ik dit doe??

alvast bedankt.

Hallo

Je zult dit in het BIOS uit moeten schakelen, je ingebouwde videokaart zou dan gewoon
moeten werken. Hoe je het uitschakeld is weer afhankelijk van je soort BIOS.

Groet,

Remy

Ps. En je garantie zal volgens mij niet verlopen als je niets gaat slopen aan je pc of moederbord....

Hallo

Je zult dit in het BIOS uit moeten schakelen, je ingebouwde videokaart zou dan gewoon
moeten werken. Hoe je het uitschakeld is weer afhankelijk van je soort BIOS.

Groet,

Remy

Ps. En je garantie zal volgens mij niet verlopen als je niets gaat slopen aan je pc of moederbord....

Die hoef je meestal niet uit te schakelen. Hang je monitor aan de nieuwe aansluiting en het gaat vanzelf.

Weet je wel zeker dat je oude kaart in je nieuwe pc past?

in apparaatbeheer moet je je onboard vga kaart verwijderen.dan vraagtde pc om opnieuw opte starten-antwoord nee.dan handmatig pc uitschakelen. dan de andere vga kaart inpluggen.terug opstarten en de gepaste driver installeren die je best op voorhand op je bureaublad plaatst zodat je hem makkelijk terugvind.

SUCCES

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan