vietcong muurvast

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
341
Zit nu ergens in een oerwoud met 1 ingang van een tunnel. Daar heb ik ook een big machinegun kunnen halen. Verder heb ik alle VC's over de kling gejaagd. Ik ben op zoek naar een andere tunnel ingang.
Nergens te vinden. Wel ergens een raam. En ergens anders een ingang. Maar net iets te hoog om in te kruipen. Ik snap er niets van. Ben gisterenavond 3 uur lang wezen rond lopen. Alles geprobeerd. Ik moet ergens een P.O.W. zien te vinden en de hele handel op blazen.
Kan iemand mij helpen want dit is niet leuk meer zo.


groet
Kompas
 
Vietcong

of bedoel je het level, dat moet ik thuis even nakijken.
Zal ik zo doen.

kompas
 
Hoi,

Zou het niet weten maar misschien maak je hier meer kans met je vraag.

Suc6.
 
Geplaatst door kompas
Zit nu ergens in een oerwoud met 1 ingang van een tunnel. Daar heb ik ook een big machinegun kunnen halen. Verder heb ik alle VC's over de kling gejaagd. Ik ben op zoek naar een andere tunnel ingang.
Nergens te vinden. Wel ergens een raam. En ergens anders een ingang. Maar net iets te hoog om in te kruipen. Ik snap er niets van. Ben gisterenavond 3 uur lang wezen rond lopen. Alles geprobeerd. Ik moet ergens een P.O.W. zien te vinden en de hele handel op blazen.
Kan iemand mij helpen want dit is niet leuk meer zo.


groet
Kompas

dat probleem heb ik ook gehad. je moet een vietcong pach downloaden en dan doet die het weer teminste bij mij wel
 
nee geen Patch. Ik was gewoon weer eens van mening dat het spel niet klopte. Had ik 10 jaar geleden ook al met Doom e.d.. Maar gewoon even wachten wat anders gaan doen, rustig nadenken en het nog eens proberen.
Nou en toen zag allemaal VC's ergens vandaan komen en daar ben ikmaar eens wat beter gaan zoeken tot ik opeens in een gat viel:))) Dus het is op gelost.
Maar in ieder geval allemaal bedankt.
Ik heb helemaal geen problemen met Vietcong verder.

Waarom heeft een ieder het hier over Patches?

kompas
 
bij dat oerwoud hoor je niet in een gat te vallen (of ik heb het over een ander level)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan