vietcong online

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
beste mensen weet iemand toevalig hoe ik vietcong online kan spelen want ik snap er geen donder van b.v.d

Als je het spel start moet je Mulitplayer kiezen. In het volgende menukies je de optie Internet. Dan krijg je een rijtje van servers te zien. Dan selecteer je er 1 en klik op join thats all.

Suc6

Geplaatst door Mighty Mask
Als je het spel start moet je Mulitplayer kiezen. In het volgende menukies je de optie Internet. Dan krijg je een rijtje van servers te zien. Dan selecteer je er 1 en klik op join thats all.

Suc6

ja dat doe ik maar dan krijg ik een telefoon te horen en dan ineenkeer is die ingesprek dat geluitje weet je wel en dat is bij alle servers zo maar inieder geval bedankt

Hier exact hetzelfde probleem. Firewall uitzetten helpt niet. Het telefoongeluid komt via de boxen.

Geplaatst door Wim1960
Hier exact hetzelfde probleem. Firewall uitzetten helpt niet. Het telefoongeluid komt via de boxen.

ja ik heb ook mijn firewall uitgezet maar nog steeds hetzelfde probleem. maar ja wachten tot iemand een goeie tip heb.

Heb je de laatste beveiligingsupdate's van microsoft binnen gehaald????

Had ik ook gedaan maar ze hebben hem te dicht gebouwd waardoor je geen online game meer kan spelen. Kreeg toen ook allen maar die beltoon te horen.

Geplaatst door Mighty Mask
Heb je de laatste beveiligingsupdate's van microsoft binnen gehaald????

Had ik ook gedaan maar ze hebben hem te dicht gebouwd waardoor je geen online game meer kan spelen. Kreeg toen ook allen maar die beltoon te horen.

en nou dan moet je hem derafgooien dan of weet jij iets beters alvast bedankt.

Geplaatst door TonyMontana ede

ja dat doe ik maar dan krijg ik een telefoon te horen en dan ineenkeer is die ingesprek dat geluitje weet je wel en dat is bij alle servers zo maar inieder geval bedankt
Ik had dit probleem ook. Bij mij was het opgelost na het downloaden en installeren van de patch 1.01. Deze is te downen vanaf de site van het spel of via deze link http://www.take2games.com/support/patches/Vietcong v1.01 patch.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan