vietcong2 multiplayer werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
vond vietcong1 te gek, ook mp part. en heb nu VC2, nog meer te gek, ookal heb je wel een sterke pc nodig om t goed te kunnen spelen.

alleen, ik kan geen mp spelen, ten eerste zijn er altijd maar heel weinig servers on line (2 to 5 ofzo!), en als ik dan wil joinen dan moet ik eerst die map loaden, maar als ik daarvoor kies dan zegt het progamma dat dat niet kan.

hoe kan ik in godsnaam mp spelen met VC2, heel graag help hiermee, want t lijkt me waanzinnig om alle voortuigen mp te kunnen spelen (in sp mode kan dit nml niet, enkel mp).

wie kan me helpen, zijn er NL VC2 clans??

leon
 
bedankt, hoop dat dat t fixed. maar dan nog, heb nog wat rondgekeken op t net en t blijkt dat de game bijna stervende is. doodzonde, want t is me toch mooi en goed, maar, enkel te spelen op zware pc's, dat heeft ze de nek om gedaan.

leon
 
nou, minimum systeemeisen: 1.8 ghz, 512 mb ram, 64 mb 5600 (nvidia) 2.0 geluidskaart, dat is op zich niet zo heel veel, de meeste spellen hebben nog veel meer nodig
 
klopt, maar daar zit dus denk ik ook de fout in en waarom de game zo jammerlijk is mislukt, (afgekraakt en slecht verkocht). speelde VC2 eerst op een 2.2 GHZ (1024 ram) met een geforce 6200, dat zou dan dus goed moet werken. maar het was allerbelabbertst. zelfs op de allerlaagste settings waren de fps vaak zo laag dat de game zwaar stotterde, echt onspeelbaar.

speel m du op een dual core 2.4 GHZ, 768MB nVidia GeForce 8800 en dat kan met groot gemak de aller hoogste settings aan en nu ziet de game er niet alleen echt super uit, ook de gameplay is zuper. af en toe zie ik de soldaten om me heen zulke realistische moves maken dat ik werkelijk stomversteld blijf stil staan.

dus, echt aanrader, maar dan met goeie pc!!

leon
 
nee, helaas, het is nog steeds niet opgelost. heb veel rond gelezen in andere forums, maar het schijnt een 'algemeen' probleem te zijn.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan