Viewer sneller dan full?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo!

Ik heb (zoals je in mijn laatste posts kan lezen :p) op een hele oude PC (Windows ME voorgeïnstalleerd) Windows 7 niet snel, maar ook niet langzaam draaien.

Nu heb ik op deze PC Office 2007 draaien. Erg sloom... Degene die op de PC moet werken wil vooral excel documenten (planning van werk) Snel kunnen lezen, bewerken is niet per se van belang, daarvoor wil ik de full version erop laten staan, en als standaard *.xlsx client wilde ik de Excel viewer gebruiken, maar helpt dat? is dat sneller?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Tja, dat is eigenlijk wel logisch ja, de pc heeft trouwens 640 mb ram... dus dat is wel een belangrijk punt. Maar waar het denk ik het meest om gaat is de processor. Want die is maar 1.1 Ghz.

voor windows 7 heb je minimaal 1 gb ram nodig dus ik zou als ik jou was ook een beetje het ram-geheugen verhogen

Weet ik, maar het hoeft niet, ik heb niet meer van de goede soort :p
En er zitten maar 2 slots op. Ik heb er 1 van 512, en 1 van 128 mb, de 2e van 512 die ik had ben ik helaas kwijt.

Ik heb wel 4gb (max) van de hdd als tijdelijke buffer gereserveerd... maar ik weet niet of dat zo veel helpt.

Ik ga binnenkort proberen xls viewer te installeren en ik zie wel :D

Nog 1 vraagje: levert de full en de viewer op 1 pc geen problemen op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan