vind avg 2011 internet security niks,deinstalleren werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
hallo allemaal,
heb van vriend avg internet securety 2011 gekregen:confused:
geinstalleerd maar ben er niet erg mee eens.
maar ik kan hem nie deinstalleren:confused:
als ik bij unstall program bij configuratie scherm kijk (ik heb vista home basic).
en bij avg op unstall druk gebeurt er niks.
en als ik er nog een keer op klik zegt ie dat ik eerst de andere installatie moet voltooien...
toen heb ik wat rond gezocht op internet (google) en kwam uit bij een programma genaamt avgremover.
maar die werkt niet...
kijk maar:
avgremovererror.jpg

waarschijnlijk komt dat door dat ik avg op mijn schij (E:) heb geinstalleert,en niet op C:!

kan iemand mij helpen met deinstalleren?

daniel518

EDIT:
met cd werkt ook niet!

'Gekregen' is natuurlijk niet het juiste woord. Per slot heb jij (en ook die vriend) niet voor jouw AVG licentie betaald.

Nu weet ik niet waar je avgremover vandaan had, maar als ik de meldingen zo bekijk lijkt die niet geschikt voor de versie van AVG die jij nu op je computer hebt.

Kijk hier, en download en gebruik de bovenste tool. Hopelijk doet die het beter dan de avgremover versie die je eerder gebruikte.

Tijs.

Heb je er aan gedacht om avg2011remover_en.exe te rechtsklikken en daarbij gekozen voor Als Administrator uitvoeren ??

Verder kun je hier kijken of dat je wat verder helpt.

Tijs.

opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is gedeinstalleert.
op de website stond een mini cd waarmee je hem kan verwijderen.
ben nu bezig om mijn oude vertrouwde nod32 er weer op te zetten...
want mijn vriend zei dat die abg beter zou zijn,maar dat vind ik nie!!!!!!:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Kun je nog een link plaatsen naar waar die mini cd te vinden is? Dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.

Verder mooi dat het gelukt is, natuurlijk.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan