Vind netwerkkaart niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xKiim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xKiim

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Hallloo.

Ik heb van het weekend mijn computer opnieuw geïnstalleerd. (XP). Maar nu doet internet het niet meer? Op de overige computers/laptops doet hij het nog wel. Maar als ik klik op iets van dat draadloze komt er dat hij de netwerkkaart niet herkent. Nu heb ik een usb erin en hij maakt nu wel verbinding maar kan nog steeds niet op internet/msn etc. Ik heb al op het forum rondgekeken maar kan niet echt iets vinden wat werk. ipconfig werkt bv niet. router resetten werkt niet? Dus wie kan mij helpen?

Groetjes

Misschien zijn de drivers van de netwerkkaart niet geïnstalleerd? Wat "zegt" apparaatbeheer?

Misschien zijn de drivers van de netwerkkaart niet geïnstalleerd? Wat "zegt" apparaatbeheer?

Ik heb de driver van het cd-tje wat erbij zat geïnstalleerd, maar bij apparaatbeheer staat niks. Ik heb ook nog op laptop Driver Detective gedownload en deze op de pc geïnstalleerd maar helpt allemaal niks:(

Chipsetdrivers van het moederbord na de Windowsinstallatie ook geïnstalleerd?

Bij de machine hoort een CD met daarop de drivers voor het moederbord, de z.g. chipsetdrivers.
Heb je die niet, dan zal je die moeten downloaden bij de fabrikant van de pc cq. het moederbord.
Chipsetdrivers installeer je als eerste nadat Winsows op een machine is gezet.

Bij de machine hoort een CD met daarop de drivers voor het moederbord, de z.g. chipsetdrivers.
Heb je die niet, dan zal je die moeten downloaden bij de fabrikant van de pc cq. het moederbord.
Chipsetdrivers installeer je als eerste nadat Winsows op een machine is gezet.

Het bleek dat hij wel was geïnstalleerd. Dus dat hielp ook niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan