• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vinkbox en listboxen in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmaas

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Hoi allen,

ben al even aan het zoeken hier op het forum, maar kan het gewoon niet vinden. Heb Office 2007 (hopeloos, je moet echt voor alles zoeken) en wil graag in een bestand een paar vinkboxen en listboxen plaatsen. Ik kan echt niet vinden hoe dit moet, kan iemand mij helpen??

Ik heb ook al een bestandje met voorbeelden gedownload maar als ik die aanpas en vervolgens kopier verdwijnt de helft van de opmaak, dus dat lukt ook niet.

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Heb je het tabblad: Ontwikkerlaars op je lint staan?
Microsoft noemt de grote menu balk boven in je scherm tegenwoordig 'het lint'.

Deze kan je plaatsen door:
- klik op het office symbool links boven in je scherm
- ga naar opties voor Excel (rechts onder)
- vink nu 'tabblad voor ontwikkelaars op het lint weergeven' aan.

Op het tabblad kies je nu invoegen en daar zijn je vakjes ed.
mbv rechter muisknop kan je nu dit menu aan je snelle toegang menu toevoegen.
snelle toegang menu is het menu boven in je scherm (naast je office symbool). Ieder menu in je office pakket kan je hieraan toevoegen. Kijk wel uit dat je niet te veel doet. Anders ben je ook hier het overzicht kwijt :(.

ps.
heb je deze link al een keer bekeken:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=281146

een paar topics naar beneden staat de link naar de nederlandse versie van het flash filmpje.

Succes

Laatst bewerkt:
Bedankt, heb het idd gevonden. Deze kan dicht. En had de link al gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan