Beste allemaal,
Mede dankzij jullie hulp heb ik een werkmap met daarop een draaitabel daarop middels een macro kunnen beveiligen! (waarvoor nog mijn dank
)!
Echter nu doet het volgende probleem zich voor:
Als ik ververs middels deze macro, dan gaat alles op het oog goed. Echter in de basis heb ik het vinkje draaitabel rapporten gebruiken (zie plaatje)

aan staan. Na het draaien van de betreffende macro wordt deze uitgezet en ontstaat weer mijn eerste probleem.
Iemand een idee hoe ik in de macro het vinkje weer aanzet??
Heb het geprobeerd door deze actie op te nemen in de macro-opneemstand, alleen geen idee waar ik dat stukje code moet zetten??
Hierbij een stukje van de betreffende macro:
Mede dankzij jullie hulp heb ik een werkmap met daarop een draaitabel daarop middels een macro kunnen beveiligen! (waarvoor nog mijn dank

Echter nu doet het volgende probleem zich voor:
Als ik ververs middels deze macro, dan gaat alles op het oog goed. Echter in de basis heb ik het vinkje draaitabel rapporten gebruiken (zie plaatje)

aan staan. Na het draaien van de betreffende macro wordt deze uitgezet en ontstaat weer mijn eerste probleem.
Iemand een idee hoe ik in de macro het vinkje weer aanzet??
Heb het geprobeerd door deze actie op te nemen in de macro-opneemstand, alleen geen idee waar ik dat stukje code moet zetten??
Hierbij een stukje van de betreffende macro:
Code:
'Draaitabellen verversen gebaseerd op query van ander worksheet
For Each Worksheet In Workbook.Worksheets
For Each pivotTable In Worksheet.PivotTables
Worksheet.Unprotect Password:="dirk"
pivotTable.RefreshTable
pivotTable.Update
Worksheet.Protect Password:="dirk", userinterfaceonly:=True
'check
'MsgBox ("Ververst " & pivotTable.Name)
Next