virituele geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel RAM heb je zitten? Als je vind dat je pc snel genoeg gaat, moet je gewoon je virtueel geheugen vergroten(deze computer-rechts klikken: eigenschappen-geavanceerd-prestaties: instellingen-geavanceerd-virtueel geheugen: wijzigen) Beste is om 1-1.5 keer je ramgeheugen als virtueel te nemen. Gaat je pc te traag naar je gedacht(zit ie voortdurend te swappen op je HD) Dan moet je wat ram bijkopen. Let wel: de eerste optie kost geen geld, de tweede wel(nuja, 256 mb heb je al voor 25 euro) welk OS heb je? en de rest van je systeem?

@Paul -> welkom op helpmij :)

Even ter verduidelijking.
Als Paul niet weet hoe hij het virtueel geheugen instelt kan hij deze informatie vast wel gebruiken:

Virtueel geheugen springt zeg maar te hulp wanneer je intern geheugen de hoeveelheid data niet meer aankan.
Virtueel geheugen is een stuk langzamer als intern geheugen.
OS -> besturingssyteem, bijvoorbeeld: Windows XP, Windows ME, Windows '98 ed.
XP draait het lekkerst op 512 MB-Ram
Om te weten wat er allemaal in je PC zit kan je Everest downloaden: www.lavasys.com
Geef aan ons door hoe snel je processor (CPU) is, en hoe groot je intern geheugen is (RAM)

Geplaatst door skelle
Hoeveel RAM heb je zitten? Als je vind dat je pc snel genoeg gaat, moet je gewoon je virtueel geheugen vergroten(deze computer-rechts klikken: eigenschappen-geavanceerd-prestaties: instellingen-geavanceerd-virtueel geheugen: wijzigen) Beste is om 1-1.5 keer je ramgeheugen als virtueel te nemen. Gaat je pc te traag naar je gedacht(zit ie voortdurend te swappen op je HD) Dan moet je wat ram bijkopen. Let wel: de eerste optie kost geen geld, de tweede wel(nuja, 256 mb heb je al voor 25 euro) welk OS heb je? en de rest van je systeem?
Op m'n windhoos bak had ik 256mb ram en daar heb je het ook mee. Dus gooi er meteen 1gb in als je computer dat aan kan.

Ik bedoel maar als hij zijn ramgeheugen wil uitbreiden(stel hij heeft al 256) dan kan hij al gemakkelijk toekomen door nog es 256 bij te steken zodatie op 512 komt. btw: als ik wat office en msn en mediaplayer en internet doe, ga ik nooit boven de 400 megabyte;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan