Virtua Tennis 3 speelt enkel haperend, dubbel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Billabob

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
10
Hallo,

Ik heb wat problemen met het spel Virtua Tennis 3. In de enkel hapert het beeld af en toe, maar in de dubbel is het spel te traag voor woorden. Ik heb op internet al diverse topics gezien omtrent dit verschijnsel alleen lijken die mensen niet de recommended setup te hebben. Ik heb een Intel Celeron cpu 2.80 Ghz, 1024 mb intern geheugen en een sapphire x1550 videokaart. Dit zit gewoon boven de recommended setup en daarom snap ik het niet. Heb diverse malen al de nieuwste driver en directx versie geinstalleerd en weet nu niks meer te verzinnen. Ik had een onboard-kaartje maar in de handleiding van het moederbord staat dat je gewoon een pci-express kaart erin kan doen en niet in de bios hoeft te gaan sleutelen. Verder is de kaart in 64-bit versie en mijn computer volgens mij gewoon in 32-bit. Wie heeft een suggestie?

Bij voorbaat dank.
 
Wat zijn de gevens van je computer nog meer?
Wat zijn de gegevens van het spel?( kan ik nergens vinden)
 
Zeg maar wat je verder wilt weten van mijn systeem... ik dacht namelijk dat ik alles had vermeld! Maar hieronder heb ik dus even de gegevens van het spel gezet ...
Ik heb ook servicepack 2 dus dat moet ook kloppen.

Operating System: Microsoft Windows® 2000/XP
Note that for Windows 2000 and XP you will require the latest Service Packs and administrator privileges
Processor: 2 GHz Pentium 4 or equivalent AMD processor. The processor should support SSE2
Hard disk: 3.9GB of uncompressed free hard disk space (we recommend at least 1Gb free disk space after install)
Memory: 512MB RAM
Video card: 128MB Hardware Accelerated video card with Shader 2 support. Nvidia GeForce 6 series or ATI Radeon 9800 are the recommended minimum hardware
Sound Card: 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card
DirectX: DirectX 9.0c
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan