Virtua Tennis 3, spel is erg slow-motion

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelNL

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Heey,

Ik heb gistermiddag Virtua Tennis 3 gekocht. Alles loopt soepel maar zodra ik een potje wil spelen is alles in slow-motion. Ik denk dat het komt doordat ik een Nvidia Geforce 5200 FX en op de doos staat minimaal 5900 FX maar ik lette er niet op omdat ik er niet vanuit ging dat een tennisgame zo'n goede videokaart nodig had. Aangezien het niet zoveel scheelt dacht ik dat ik misschien een of andere download kan downloaden en toch spelen. Had ik ook met The Elder Scrolls Oblivion en daar kon ik ff iets downloaden en toen deed die het.

Of kan ik ergens wat instellingen veranderen. De pech is, ik heb geen tijd vandaag om hem om te ruilen.

vrees dat dit niet op te lossen is met 'ets downloaden'. het verschil tussen 52 en 5900 is toch knap groot. de games van nu, ook tennisgames vragen nogal wat, al is het in dit geval niet zo, want systheem eis van een GF5900 is erg laag.
je kunt al je grafische settings van de game op Low zetten, maar vrees dat t dan nog onspeelbaar blijft. je kaart is helaas te zwak.
mocht je een 'echte' gamer zijn, dan vrees ik dat je binnekort toch echt moet gaan uitkijken naar een geheel nieuwe pc, of in ieder geval je een sterkere kaart moet gaan kopen, want je zult dit steeds vaker gaan krijgen, dat je games niet meer kan spelen.
ik weet t, het is allemaal wel heel erg duur, en helaas hebben we niet allemaal even veel geld ervoor.

succes,

leon

(beste is dan ook ruilen naar een game die je wel kan spelen, pluspunt van dit leermoment is dat je voortaan niet meer deze fout zult maken, altijd kijken of je pc de game wel kan hebben).

vrees dat dit niet op te lossen is met 'ets downloaden'. het verschil tussen 52 en 5900 is toch knap groot. de games van nu, ook tennisgames vragen nogal wat, al is het in dit geval niet zo, want systheem eis van een GF5900 is erg laag.
je kunt al je grafische settings van de game op Low zetten, maar vrees dat t dan nog onspeelbaar blijft. je kaart is helaas te zwak.
mocht je een 'echte' gamer zijn, dan vrees ik dat je binnekort toch echt moet gaan uitkijken naar een geheel nieuwe pc, of in ieder geval je een sterkere kaart moet gaan kopen, want je zult dit steeds vaker gaan krijgen, dat je games niet meer kan spelen.
ik weet t, het is allemaal wel heel erg duur, en helaas hebben we niet allemaal even veel geld ervoor.

succes,

leon

(beste is dan ook ruilen naar een game die je wel kan spelen, pluspunt van dit leermoment is dat je voortaan niet meer deze fout zult maken, altijd kijken of je pc de game wel kan hebben).

Dat is net het probleem, geld is op en ik heb vandaag geen tijd om hem om te ruilen.

Tja, spelen kan je het dus echt niet op je PC, of je moet de resolutie heel laag zetten? Je mag games normaliter binnen 24u ruilen, dus ik zou indien mogelijk toch maar even tijd maken, anders ben je € 50,- voor niks kwijt.

Tja, spelen kan je het dus echt niet op je PC, of je moet de resolutie heel laag zetten? Je mag games normaliter binnen 24u ruilen, dus ik zou indien mogelijk toch maar even tijd maken, anders ben je € 50,- voor niks kwijt.

Spel kostte gelukkig 30 euro, en resolutiestaat al op 640 x 480. En tijd kan ik niet maken als ik niet heb.

Ok, toch jammer van het geld.

Voor de volgende keer is het misschien handig om eerst via deze site te checken of je PC het spel aan kan, dat voorkomt teleurstellingen achteraf. (Virtua Tennis staat er niet op, maar de meeste games wel).

kan me je teleursteling goed voorstellen, had zelf een paar maanden geleden Boilingpoint en stalker gekocht (kleine 100 euro), en kon ze ook (niet goed geneog) spelen. heb ze dus in de kast gelegt en gehoopt op betere tijden, die gelukkig snel kwamen. speel ze nu op een neieuwe pc.
wat ik dus wil zeggen is, dat t geen verkwanselt geld is, maarja, t is wel een schrale troost. hoop dus dat er voor jou ook snel betere tijden aanbreken.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan