Virtual Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.175
Beste,

iemand ervargin met gaming op een virual box.

ik ben van plan om mijn windows systeem naar linux omgeving te brengen hier de specs van des betreffende pc.

Intel Core i7 920 @2.67Ghz
Ram 6GB
Hdd 1Tb
HDD 2TB
HDD 2TB

moederbord Rampage Gene II

de games die er op zouden worden gespeeld zijn hoofdzakelijk actief op het steam platform dan heb ik het over Counter Strike Source , GO,Red Orchestra 2, Day Of Defeat, Serious Sam HD 2nd Encounter,Trine2, Call of Duty ModerWarfare2

ik weet dat steam binnenkort naar het linux platform komt maar toch voor de zekerheid vraag ik hier even, iemand ervaring met Virtueel game virtualbox of vmware

en wat betreft opengl ?
geeft de muis ook een lag ? (ik had dit destijds toen ik wine uitprobeerde op Call of Duty MW3 gaf de muis wel een bepaalde lag dat het spel zowat onspeelbaar maakt)

thanks
 
Als je op virtualbox een game speelt, laggt het heel erg, soms, als je een goeie ISO gebruikt, lijkt het mij geen probleem, ik gebruik een officiele linux ISO (legaal) gaming gaat heel goed :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dus wat ik zou doen is mijn windows verwijderen linux instaleren en in linux zou ik virtualbox een vm aanmaken om te gamen zou dit dan laggen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan