Virtual cd/dvd - Niet mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simolokid

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo!

Al een tijdje ben ik aan het *****n met programma's als Power Iso en daemon tools, om er voor te zorgen dat ik nfsu2 en warcraft III zonder cd kan spelen ( warcraft III vooral online ). De no-cd cracks zorgen bij mij alleen maar voor 'xxx reageert niet meer' foutmeldingen, dus ben ik opzoek gegaan naar virtual cd/dvd programmas.

Nu komt het probleem.

Ik krijg het niet voor elkaar om op deze laptop een image van een spel te maken. Daemon tools laat het gewoon afweten! Op mijn desktop draait alles wel gewoon op en top, zonder no cd cracks.

Dus ik maak een image van een cd-rom, waarbij ik het spel al geïnstalleerd heb, dus hij zal niet steeds als ik hem zou willen starten ( wat dus niet gaat aangezien hij continue weigert een image te maken ) zichzelf proberen te installeren door de install i.p.v. de run-game te launchen.

Iemand enig vermoeden, tip of idee?

Laat het alsjeblieft weten!

- Simolokid

p.s. De exacte daemon tools error:

CStarBurn_ScsiTransportSxxx;ExecuteCDB(); Command failed; CDB: BE 00 00 00 04 CC 00 00 01 F8 00 00; Sense: 70 00 04 00 00 00 00 QA 00 00 00 00 #E 02 00 00 00 00

Nu heb ik daemon tools (natuurlijk.. ) niet legaal, poweriso wel, en die laat het ook afweten.

Groetjes.

hoi ik weet niet of je dat hier mag vragen maar goed ik kwam dit tegen, daar hadden ze het over een update van daemontools en nog 1 heb ik gelezen dat het ook wel wat met de cd/dvdrom kan wezen, de 1 leest beter als de ander maar of dat echt zo is weet ik niet.

suc6 groetjes mike:thumb:

Ik zal proberen met no-cd cracks toch maar aan de gang te gaan, anders vraag ik me klasgenoten wel of hun nog enig idee hebben om dit concept werkend te krijgen

In iedergeval bedankt voor je moeite :)

-Simolokid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan