Virtual DJ: Pitch verandert automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelwenteltevel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Hoi,
Ik heb een best groot probleem:confused:
Soms, als ik in Virtual DJ een nummer afspeel dan verandert hij de pitch automatisch.. en het grootste probleem is: dan staan ze ongelijk (van de 2 nummers) en als ik dan 1 beweeg gaat de ander mee waardoor ze dan niet allebei goed staan..
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (het liefst dat hij dus helemaal niet meer automatisch verandert)

Beatlock staat aan.
Die kun je uitzetten met sneltoets B (wel zorgen dat je de juiste speler actief hebt, wisselen met TAB).

Beatlock staat aan.
Die kun je uitzetten met sneltoets B (wel zorgen dat je de juiste speler actief hebt, wisselen met TAB).
Bij sneltoetsen zie ik wel staan dat B beatlock is maar het werkt niet :S is er een andere manier? net zoals spatie dat je dat ook met pauze en play knop kan doen ;)

Dat hangt weer erg van je skin af en of de beatlock überhaupt getoond wordt in je skin.

Standaard staat beatlock uit, dus als je B niet gebruikt wanneer er een speler actief is (dus eerst met muis in zoekveld klikken voordat je gaat zoeken ;) ), dan moet het goed gaan.

Beatlock is een beetje verwarrende optie die ook enorm tegen je kan werken. Alleen gebruiken als je erg goed oplet, beatlock vergeten uit te zetten in een live situatie (als je staat te draaien bijvoorbeeld) is niet grappig... ;)

hmm.. k baal wel, want ik ben er achter gekomen dat het dus (volgensmij) alleen gebeurt wanneer ik Run this town aan heb staan en dan op het moment dat ik een ander liedje aanklik :S

Het lijkt me heel erg sterk dat het aan een specifiek nummer kan liggen. Die data kan nooit effect hebben op het functioneren van het programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan