Virtual PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sopur

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2002
Berichten
238
Ik heb een nieuwe PC gekocht met Vista Home Premium.
Nu werkt mijn scanner niet meer want ik heb de juiste driver niet kunnen vinden (hij is 7 jaar oud)
Nu wil ik proberen om met het programma Virtual PC om alsnog mijn scanner onder Win XP Home te laten werken.
Wie heeft ervaring met Virtual PC?
Waar kan ik een Virtual PC programma downloaden die geschikt is voor Vista Home Premium?
Zal mijn scanner dan wel werken?

Alvast bedankt voor het antwoord.
 
Hoi, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb gekeken op de site van MS maar bij product spec. staat bij Guest Operating System niet mijn systeem (Vista home Premium vermeld) dus neem ik aan dat het niet geschikt is voor mijn systeem of zie ik dit verkeerd?

Scanner: Agfa snapscan Touch.
 
Had ik nog niet gezien, ga ik deze middag mee aan de slag. Bedankt!
 
Hoi, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb gekeken op de site van MS maar bij product spec. staat bij Guest Operating System niet mijn systeem (Vista home Premium vermeld) dus neem ik aan dat het niet geschikt is voor mijn systeem of zie ik dit verkeerd?

Scanner: Agfa snapscan Touch.

Zie je verkeerd. Je guest operating system is dus hetgene wat je in virtual pc gaat installeren dus XP
 
Bedankt m@rio, had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken!
 
Het is me nog steeds niet gelukt om mijn scanner die onder XP wel werkte onder Vista te gebruiken.
Nu wil ik Virtual Pc erop zetten en dan XP erop en dan mijn scanner onder XP installeren, gaat dit lukken of is dat op deze manier niet mogelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan