Virtual pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkalders

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
3
hallo,
had even geen zin om partition magic te gebruiken en heb virtual pc geinstaleerd.
Nooit eerder mee gewerkt,maar het ging allemaal prima.
Totdat de win 98 installatie zei dat ie C ging formateren.
Heb het zaakje maar afgesloten want ik weet nou niet of ie daarmee de virtual disk bedoeld ofdat ik straks met een kale C: zit.
Kan iemand daar wat mee?
groet henkalders:eek:
 
Wat je binnen je virtual machine doet blijft binnen je virtual machine.

Als daar de C schijf geformateerd wordt, dan is dat niet je fysieke C schijf van, maar een bestand dat voor de virtual PC als C schijf gebruikt wordt.:D
 
hallo,
had even geen zin om partition magic te gebruiken en heb virtual pc geinstaleerd.
Nooit eerder mee gewerkt,maar het ging allemaal prima.
Totdat de win 98 installatie zei dat ie C ging formateren.
Heb het zaakje maar afgesloten want ik weet nou niet of ie daarmee de virtual disk bedoeld ofdat ik straks met een kale C: zit.
Kan iemand daar wat mee?
groet henkalders:eek:

In principe zou het niet mogelijk zijn om iets met virtual pc iets aan te passen in je eigen computer, ik denk dat je windows 98 instaltie bedoelt de virtuele schrijf c:

Dus het formateren kan geen kwaad omdat virtual pc loopt op die virtual disk om bijvoorbeeld een nieuwe besturings systeem te instaleren.

Maar volgens mij kan je ook gewoon windows instaleren zonder te formateren?

Succes.
(ps: niet belangrijk om te weten maar ik heb ook een tijdje met virtual pc gewerkt maar het duurt me allemaal te lang vindt ik zelf)
 
marco en Jippjajee bedankt voor de info; weet nu dat het een normale melding is.
groet henkalders:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan