Virtual PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Hallo Iedereen!

Ik ben vanplan om Vista via VirtualPC te installeren op mijn Windows 7 computer, alleen zit ik met eem probleempje
Ik heb dan Virtual PC opgestart en ik klik dan in het menu op CD en kies daarna voor ISO bestand en geef dus mijn Vista ISO bestand op. Daarna gaat alles nog goed en dan komt er zo'n schem te staan van:
Reboot And Select Proper Boot Device
Or Select Boot Media In Select Boot Device

Wat moet ik dan nu doen ?

Alvast bedankt

Je hebt op deze manier een virtuele machine aangemaakt?

Virtual PC gestart -> New -> Next -> Create a virtual machine -> [Naam en plek waar het neergezet word] -> Next -> Adjusting the RAM (Doorschuiven naar 1.5gb) -> A new virtual hard disk -> Grootte en plek waar het opgeslagen word -> Finish

Dan zou het namelijk gewoon moeten werken.

Je hebt op deze manier een virtuele machine aangemaakt?

Virtual PC gestart -> New -> Next -> Create a virtual machine -> [Naam en plek waar het neergezet word] -> Next -> Adjusting the RAM (Doorschuiven naar 1.5gb) -> A new virtual hard disk -> Grootte en plek waar het opgeslagen word -> Finish

Dan zou het namelijk gewoon moeten werken.

Sorry maar ik snap er echt helemaal niets van?
Wilt u misschien een stappeplan maken wat je moet doen als je het voor het eerst opstart (virtualPC dus) om Vista te installeren?

Nadat de eerste (basis-)bestanden zijn gekopieerd moet niet meer van de Vista CD-rom / .ISO worden opgestart maar van de harde schijf (waarbij de CD-rom / .ISO wél beschikbaar moet blijven binnen de virtuele machine voor het vervolg van de installatie).

Zorg er dus voor dat, nu de basis-bestanden zijn gekopieerd, er vanaf de 'harde schijf' van de virtuele machine wordt opgestart.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan