Virtual Router XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulSchermer

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
De vraag:
Ik zoek een stukje software dat als virtuele router of virtueel accespoint kan werken op een XP pc. voor win7 vond ik virtual drive en connectify.
Nu nog iets voor XP!

De reden:
ik heb een mooi thuisnetwerk, laptops/pc draadloos, netwerkschijf, mobile gsm's (wifi) en allemaal netjes beveiligd met een wachtwoord. Binnen dit netwerk maak ik gebruik van Itunes, deels via thuis deling, deels via de library die op het netwerk staat.
Met de ipod touch en android telefoon kan ik de media PC met itunes bedienen, mits deze in het zelfde netwerk zitten.
En hier komt het: ik wil een mogelijkheid om vrienden verbinding te maken met een 2e netwerk, zonder dat ze mijn wachtwoord nodig hebben, maar ook zonder werkelijk internet verbinding te hebben.
Ik heb daarvoor een 2e netwerk antenne (usb device) aangesloten, maar kan nog geen verbinding tot stand krijgen omdat deze niet vanzelf uitzend.

Wie helpt mij naar de oplossing?

Ik ga straks kijken op mijn andere pc daar zit XP op dit is Windows 7 uiteraard maar rond 19:00 krijg jij het antwoord. Eerst eens lekker werken,

Inderdaad Windows XP wordt niet ondersteund alleen Windows 7 en Server 2008. Wat is het merk van uw PC/Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan