{virtualmachine} drivers update maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hey mensen en andere!

Ik heb op mijn Imac heb ik de virtual machine VMware geinstaleerd met daarop windows 7 home premium.

mijn bedoel was om World of Warcraft er op te zetten zodat ik ken multiboxen (ja dat is legaal zolang jij maar elke actie doet) maar wanneer ik WOW op start geeft ie aan dat hij mijn videokaart niet ken zien, toen ik dit aan blizzard(de makers) dit probleem voor legde zijden ze dat ik mijn drivers moet updaten want die waren jaren niet geupdate.

maar ik weet niet wat mijn drivers zijn en ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen.

en van google snap ik er ook niet echt veel van.

ik heb voor blizzard een DxDiag moeten uploaden daar staat veel het wortje driver in maar ik weet niet wat dat allemaal inhoud.

Wat voor videokaart heb je?

Je moet binnen VMware instellingen maken om je videokaart goed aan te sturen, VMware is niet gemaakt om te gamen, dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar je zult wel iets meer moeten doen dan het alleen installeren.

waar ken ik dat instellen dan, kan ik dan doen wanneer ik windows aan heb staan en dan daar links klikken of heel ergens anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan