Hallo,
Mijn naam is Don,en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Het klinkt vreemd,maar ik heb al een tijd een(virtueel ?)apparaat op mijn pc staan,zonder dat ik enig idee heb
hoe dit apparaat op mijn pc terecht is gekomen.
Het apparaat staat in "mijn computer" als H:dvd speler en als ik op eigenschappen klik,zie ik opeens mij twee
onbekenden scsi apparaten staan te weten;
Promise 1+0 Stripe/RAIDO SCSI Disk device
AXV CD/DVD-ROM SCSI cdrom device
Ik heb naar mijn weten nooit scsi aparaten op mijn pc geinstaleerd.
Ik ben zelf(helemaal)niet zo technisch,en mijn pogingen om deze twee(virtuele?)apparaten te verwijderen,
zijn mislukt.
Op zich heb ik volgens mij geen zichtbare problemen met mijn pc,alles werkt volgens mij goed.
Ik heb normaal een floppe drive A;
een cd rw station G;
een dvd station F;
Maar nu komt mijn probleem,bij aanschaf van een nieuwe externe dvd rewriter begint mijn pc te
protesteren,ik krijg bij de toch simpele usb instalatie iedere keer een blauw scherm,met een voor mij
onbegrijpelijk technische boodschap,terwijl mijn pc zichzelf automatisch uitschakelt.
In eerste instantie dacht ik dat de dvd rewriter niet in orde was,en heb die terug gebracht.
Na opnieuw een(ander merk)dvd rewriter gekocht te hebben,deed zich echter het zelfde probleem
voor.
Mijn vraag is nu,komt mijn probleem inderdaad voort uit bovenstaande,en zo ja hoe kan ik dit verhelpen?
of moet ik mijn bankrekening plunderen en een nieuwe pc gaan kopen?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
mvg Don :thumb:
Mijn naam is Don,en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Het klinkt vreemd,maar ik heb al een tijd een(virtueel ?)apparaat op mijn pc staan,zonder dat ik enig idee heb
hoe dit apparaat op mijn pc terecht is gekomen.
Het apparaat staat in "mijn computer" als H:dvd speler en als ik op eigenschappen klik,zie ik opeens mij twee
onbekenden scsi apparaten staan te weten;
Promise 1+0 Stripe/RAIDO SCSI Disk device
AXV CD/DVD-ROM SCSI cdrom device
Ik heb naar mijn weten nooit scsi aparaten op mijn pc geinstaleerd.
Ik ben zelf(helemaal)niet zo technisch,en mijn pogingen om deze twee(virtuele?)apparaten te verwijderen,
zijn mislukt.
Op zich heb ik volgens mij geen zichtbare problemen met mijn pc,alles werkt volgens mij goed.
Ik heb normaal een floppe drive A;
een cd rw station G;
een dvd station F;
Maar nu komt mijn probleem,bij aanschaf van een nieuwe externe dvd rewriter begint mijn pc te
protesteren,ik krijg bij de toch simpele usb instalatie iedere keer een blauw scherm,met een voor mij
onbegrijpelijk technische boodschap,terwijl mijn pc zichzelf automatisch uitschakelt.
In eerste instantie dacht ik dat de dvd rewriter niet in orde was,en heb die terug gebracht.
Na opnieuw een(ander merk)dvd rewriter gekocht te hebben,deed zich echter het zelfde probleem
voor.
Mijn vraag is nu,komt mijn probleem inderdaad voort uit bovenstaande,en zo ja hoe kan ik dit verhelpen?
of moet ik mijn bankrekening plunderen en een nieuwe pc gaan kopen?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
mvg Don :thumb: