Virtueel een PC bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerteun

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Hoi,

Ik zoek een soort van programma waarmee je op je computer een pc kunt bouwen. dus digitaal, virtueel. ik wil dat graag omdat ik niet genoeg geld heb om er eentje echt te bouwen. en ik bedoel niet Virtual PC of dat soort dingen!!

dus je wilt een pc ontwerpen.
Dus niet een extra pc in je bestaande pc.

ja, zoiets bedoel ik! maar dan hoef ik hem niet te kopen.

Laatst bewerkt:
nu heb ik nog geen duidelijk antwoord.

wil je een pc ontwerpen, dus waar je verder niks mee kunt.
alleen maar op papier dus.

hij wil een virtuele pc, waarmee hij dus toch nieuwe dingen wilt kunnen, die hij niet op zijn huidige pc kan en omdat hij nu geen genoeg geld vrij heeft voor nieuwe pc.
simpel gezegd: hij wil dus een nieuwe pc, heeft er niet genoeg geld voor, en denkt dat hij virtueel alles toch zal kunnen.

@TS: simpel antwoord: voor hetgene wat jij wil, is dit niet mogelijk.

ook virtueel een pc "realistisch" in elkaar steken is niet mogelijk naar mijn weten.

Ga naar de PC builder van Alternate en je kunt in- en uit elkaar zetten wat je maar wilt, zonder te kopen

Dat idee van mrmusic is een goed idee. alvast bedankt!! maar ik bedoel gewoon een programma dat je kunt installeren op je pc.

Groet

Ik snap er het nut niet erg van, maar als je toch met PC's bouwen bezig wilt zijn kun je misschien een PC samenstellen en laten zien op Helpmij en door ons laten beoordelen wat niet past enzo. Zo leer je het een beetje, zo kan ik nu ook PC's samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan