Virtueel geheugen aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

horstr

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Ik moet op meerdere computers het virtueel geheugen aanpassen, deze is te laag.
Nu wil ik dat niet doen door langs alle computers te lopen maar het te doen door in de registry het aan te passen.

Het schijnt dat het op meerdere plekken staat.

Wie weet waar het staat zodat ik het aanpassen.

je wilt het virtueel geheugen aanpassen, Ok
Je wilt dit zo snel mogenlijk doen begrijp ik ook.

Maar dit door alles aan te passen in het register?
voor zover ik weet heeft iedere pc een verschillend register en moet je het overal apart gaan aanpassen.
virtueel geheugen moet je ook trouwens niet per se gaan aanpassen in het register.
Je hebt daarvoor ook een optie in windows zelf.
Ik wist zelf niet dat je dat kon aanpassen in het register of heb ik dat fout?

Heb ik gewoon je vraag verkeerd begrepen? :confused:

computers hangen in het netwerk.
dus ik kan vanuit het register delen van registers van andere computers openen en bewerken.

Vraag is dan alleen zit het in het gedeelte waar ik bij kan vanaf een andere computer.

Het aanpassen is nodig omdat het nu als vaste waarde is ingesteld en niet automatische, en er is geheugen bijgezet en we zijn vergeten om het virtueelgeheugen aan te passen.

jah sorry maar van netwerken weet zelf niet veel vanaf...

over hoeveel pc's gaat dit hier trouwens?
Ik weet dat je een registery key kan aanmaken (nieuw bestand) en daarin dan aanpassingen kan zetten voor jou dan betreffende het virtueel geheugen. daar kan je dan op klikken en het wordt toegepast op die pc.
maar hoe je zo'n key schrijft weet ik al niet :P
Van netwerken weet ik trouwens ook bijna niets vanaf!
sorry!

als ik maar weet waar het staat dan kan ik een export doen van dat gedeelte en dan weer importeren op de computers waar het omgaat.

Ik moet alleen weten waar in regedit het staat.

als ik maar weet waar het staat dan kan ik een export doen van dat gedeelte en dan weer importeren op de computers waar het omgaat.

Ik moet alleen weten waar in regedit het staat.

ah je weet dus zelf ook niet goed waar en hoe het in het register staat... :confused:
tja daar kan ik je ook al niet mee helpen.

Hopelijk weet iemand anders dat wel :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan