virtueel geheugen instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Al13

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
13
syst info 1.JPGvirt geheugen 1.JPG

ik probeer aan de hand van een screenshot te laten zien wat er nu staat, maar is dit wel te zien?
Of doe ik iets verkeerd?

Al
 
Ik wil weten of mijn instellingen van mijn virtuele geheugen goed staan aan de hand van mijn fysieke geheugen.
 
Je zit toch ruim boven de aanbevolen hoeveelheid? Het enige wat ik er op aan te merken heb is dat het op 2 hardeschijven(partities???) zit. Zit het op 2 hardeschijfen is het prima omdat die toch afzonderlijk van mekaar werken. Heb je 1 hardeschijf in 2 partities zou ik aanraden om alles op 1 partitie te zetten. (liefst op dezelfde partitie als waar je operating system op staat)
 
Laatst bewerkt:
Het is 1 hard disk met 2 partities.
Bedoel je met alles op 1 partitie zetten ( XP staat op de C: schijf) , dat ik de 10 Gb die op de Y: schijf staat met partition wizard bvb naar de C schijf zet.?Zou je me bvb waardes kunnen geven/ voorstellen wat ik bij Begingrootte en Maximale grootte zou kunnen invullen.
 
neej wat ik bedoel is dat je, je virtueel geheugen op 1 partitie zet.
 
bij je 2e attachment heb je die instellingen al gevonden. tel bij die de C: schijf aan allebei de kanten 900 op dus kom je op een 2050 mb aan geheugen.
dan doe je bij de Y:schijf klik je op het balletje van geen wisselbestand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan