virtueel geheugen probleem+geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pallmall

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo,
Sinds gisteren zit ik met het volgende problemen:
M,n virtueel geheugen,staat nu ingesteld op 766 mb, is na een half uur helemaal opgebruikt.
Als ik in windows taakbeheer/processen kijkt, dan zie ik dat services.exe al het geheugen gebruikt totdat m,n laptop vastloopt.
Ik heb alle processen in services tijdelijk stopgezet en daarna weer aangezet, maar het geheugen blijft "weglekken".
Ten tweede heb ik opeens geen internetverbinding meer, alle instellingen heb ik nagekeken,nod32 tweemaal gedraaid, maar niets helpt.
Ik werk met windows xp , 564MB geheugen.
Kan iemand helpen a.u.b.:(

Bedankt Joshua,
Ga ik gelijk proberen, moet alleen de tooltjes via een pc van mijn vriend binnenhalen want mijn internet doet het dus niet.
Je hoort van mij hoe het afgelopen is.:thumb:

Bedankt Joshua,
Ga ik gelijk proberen, moet alleen de tooltjes via een pc van mijn vriend binnenhalen want mijn internet doet het dus niet.
Je hoort van mij hoe het afgelopen is.:thumb:

Hoi Joshua,
Bedankt voor je tip, het probleem met het geheugen is opgelost!!!
Hij draait nu weer goed en de geheugenprocessen blijven weer op een normaal niveau.
Er zat een trojan horse in een gedownload spel die nod32 over het hoofd heeft gezien, val me toch wel tegen van dat geroemde tooltje.
Alleen m,n internetverbinding krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat, wat ik ook probeer dus is het probleem eigenlijk voor de helft opgelost, maar ik denk dat ik met dat probleem in een andere sectie moet wezen.
In ieder geval hartelijk dank van deze kant

Verbinding met internet ook opgelost.
Winsocket bleek 'kapot' te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan