virtueel geheugen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobiel2000

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Berichten
98
Steeds als de computer ongeveer 1 uur aanstaat krijg ik de melding dat ik onvoldoende virtueel geheugen heb. Ik heb de hoeveelheid al verander naar 2,5 keer de heoveelheid die ik heb. Maar toch blijft krijg ik steeds die melding. Soms heeft hij wel 4 gig aan geheugen nodig.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 
Als je veel zware dingen met de computer doet kan het nodig zijn dat je virtueel geheugen extreem hoog moet zijn, maar hoeveel mb geheugen zit er in je pc
 
Ik heb 512 mb geheugen. Maar ik krijg de melding ook als ik 1 uur lang alleen maar msn aan heb staan. Volgens mij is dit toch geen zwaar programma?
 
Nee inderdaad, maar kun je het systeem het niet zelf laten toewijzen. Dan kan het bepalen wat hij zelf nodig is
 
Mischien dat dat inderdaad wel zou kunnen. Maar bij mij ontbreek de kennis om dat te doen. Dus als je mij kan uitleggen hoe dat moet ga ik het zeker proberen.
 
kun je aangeven bij de eigenschappen van deze computer-->geavanceerd-->instellinge--> geavanceerd, en dan wijzigen (onderaan), en op door het systeem beheerde grootte zetten
 
Heb het net zo ingesteld en ben benieuwe.

Maar betekende dit dat de computer nu zeker niet over het totale geheugen heen gaat of past hij het nu zelf aan waneer hij dat nodig acht?
 
Het systeem bepaald nu wat het nodig is, en dat gebruikt hij. hij past het dus steeds aan, als hij over heeft word het naar beneden bijgesteld, en bij een tekort pakt hij een beetje meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan