Virtueel geheugen vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Minimaal: 520
Maximaal: 768

Maar als ik bij taskmananger mijn wisselbestand bekijken zit het meestal nog onder de 200. Naarmate ik meer programma's start gaat het meer worden, maar is dat wel goed? Waar is die ondergrens dan eigenlijk voor?
 
De ondergrens is er alleen maar om te voorkomen dat andere applicaties gebruik maken van de ruimte die Windows voor zichzelf in gedachten heeft om te kunnen swappen. M.a.w. om ervoor te zorgen dat er altijd genoeg plaats is voor de swap ;)
 
Owh, volkomen normaal dus.

Ik dacht al, kan ik net zo goed niets instellen:D.
Dus dat is zeg maar afgebakend.
 
Exactement !

Ik heb op mijn pc'tje het virtuele geheugen op 0 en 0 staan.
Waarom ? Ik wil helemaal niet dat Windows het langzame "virtuele" geheugen aanroept / gebruikt. Kan dat dan zomaar ?
Ja, als je maar genoeg intern geheugen hebt............ :D
 
het werkt ook wel eens verfrissend om de swapfile mee te defragmenteren. Wordt standaard niet gedaan.
 
Weet ik, en zijn eigen partitie geven is ook bevordelijk.

En met 1024 RAM is een swap wat te veel van het goede:D.
 
gelet op jouw "status" binnen de Helpmij meende ik al dat jij even naar mijn "systeem" zou gaan kijken na mijn voorlaatste posting......... (alleen jammer dat je zo'n slechte waardering gaf) :D :D :D
 
Ik edit: <strike>heb</strike> HAD je nog geen eens een waardering gegeven, kan je nagaan ;).
 
oh, was ook maar een gokje :D :D :D :D :D

In principe wordt de waardering ook steeds slechter omdat m'n pc verouderd. Tegen de tijd dat ik onvoldoende zit, wordt het tijd voor een nieuwe :D :D :D :D :D

(en nu niet gelijk een 1 geven..........)
 
Ik kan maar één keer stemmen hoor ;).

Trouwens, als jij die PC kwijt wilt, ik ken nog wel een adresje in Zoetermeer hoor:D.

Maar voordat we gezellig een slowchat houden kunnen we beter stoppen hier :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan